به گزارش رکنا، اوایل آذر ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای گرفتار شدن در دام مرد شیطان صفتی پرده برداشت.

این زن به بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای ناحیه 29 تهران گفت: روز 6 آذر ماه در جنوب تهران منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم که خودروی پرایدی جلوی پایم توقف کرد که راننده قد بلند 30 ساله ای پشت فرمان نشسته بود و با اعتماد به اینکه وی مسافرکش است سوار بر خودرویش شدم.

وی افزود: در مسیر بودیم که راننده مسیرش را تغییر داد و زمانیکه علت کارش را پرسیدم ادعا کرد که ترافیک است و از مسیر خلوتی تری می خواهد مرا به مقصد برساند که ناگهان در خیابان خلوت و تاریک خودرو را متوقف کرد و راننده قوی هیکل با چاقویی که در دست داشت با تهدید به مرگ مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از اقدام شومش طلا و پولهایم را سرقت کرد و مرا در همان خیابان تاریک رها کرد.

زن جوان گفت: به خاطر تاریکی خیابان موفق به دیدن شماره پلاک خودروی پراید مرد شیطان صفت نشدم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی برای به دام انداختن این مرد آزارگر وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله به کمک زن جوان به اقدام به چهره نگاری متهم شیطانی پرداختند و در ادامه تحقیقات ماموران پی بردند طعمه های دیگری اسیر این مرد شیطان صفت شده اند که پرونده های آنها در دادگاه کیفری استان تهران و دادسرای ناحیه 34 تحت تجسس قرار دارد.

ماموران زمانیکه تصویر چهره نگاری شده متهم را در اختیار 2 طعمه دیگر مرد آزارگر قرار دادند از سوی آنها شناسایی شد و ماموران با احتمال سابقه دار بودن متهم به آلبوم مجرمان سابقه دار مراجعه کردند و خیلی زود شایان یکی از تبهکاران سابقه دار شناسایی شد.

همین سرنخ کافی بود تا تجسس ها برای دستگیری شایان کلید زده شود و ماموران صبح امروز – چهارشنبه – در عملیات پلیسی دستگیر شد.

مرد شیطان صفت پس از دستگیری پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت و در حالیکه 3 زن وی را شناسایی کرده اند ادعا می کند که در ماجرای آزار و اذیت نقشی نداشته و بی گناه است.

بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی در این مرحله دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

خبر ویژه / دو نیم شدن سواری هیوندا با سرعت 200 کیلومتر در خروجی جاده رشت + عکس های دلخراش

 

 

 

 

کدخبر: 232154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟