عروس جوان : دیگر تحمل ندارم زودتر اعدامم کنید + عکس

زن جوان که الهام نام دارد، متهم است صبح بیست و چهارم آبان امسال در خانه‌شان واقع در خیابان 30 متری اول افسریه، خواهرشوهرش فاطمه را هدف اسیدپاشی قرار داده است. این زن 20 روز در بیمارستان بستری بود و بعد بازداشت شد.

متهم، چهارشنبه برای دومین جلسه بازپرسی در شعبه هشتم تهران نزد قاضی Judge ایلخانی حاضر شد. ابتدا شوهر متهم به قاضی پرونده گفت: همسرم، خواهرم را بدبخت کرد و در جوانی زیبایی‌اش را گرفت. خواهرم قرنیه چشمش بشدت آسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت و علاوه بر آن، دو عمل جراحی روی بدنش انجام داده است. بچه‌هایم امنیت جانی ندارند و نمی‌توانم اجازه دهم آنها با مادرشان ملاقات کنند.

الهام به قاضی پرونده گفت: من مرتکب اسیدپاشی نشدم و مرد غریبه‌ای این کار را کرده است. من با خواهرشوهرم اختلاف نداشتم. اگر اختلاف داشتم در خانه خودم این کار را انجام نمی‌دادم، کسی را بیرون خانه اجیر می‌کردم. روز حادثه Incident حتی بچه 9 ماهه‌ای کنار عمه‌اش خوابیده بود و من در را به گمان این‌که همسایه است، باز کردم.

وی افزود: او روی هردویمان اسید پاشید. خواستم از همسایه‌ها کمک بگیرم که مرد اسیدپاش فرار Escape کرد. نمی‌دانم لباس زنانه‌ام در کنار لباس‌های به‌جامانده از اسیدپاش فراری در حمام خانه چه می‌کند. دیگر تحمل این همه درد را ندارم. شوهرم اجازه نمی‌دهد فرزندانم را ببینم. من بدون آنها می‌میرم، زودتر مرا اعدام execution کنید، نمی‌خواهم زنده بمانم.

متهم پس از تفهیم اتهام اسیدپاشی منجر به ایراد صدمه بدنی روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 232212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟