به گزارش رکنا، دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ایرانشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه چند خودرو اقدام به قاچاق Contraband سوخت در محورهای مواصلاتی می‌کنند، تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: ماموران در پی گشت‌زنی‌های هدفمند به یک دستگاه کامیون بونکر سیمان مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بررسی‌های انجام شده از این کامیون، مقدار 20 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح، ماموران طی چند عملیات جداگانه ضمن توقیف پنج دستگاه خودرو، مقدار چهار هزار و 700 لیتر سوخت از نوع گازوئیل را کشف کردند.
جلیلیان افزود: ضمن توقیف شش دستگاه خودرو، شش قاچاقچی Smuggler نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با پدیده شوم قاچاق، خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 232249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟