یادداشت ترسناک دزدان میلیاردی شمال تهران روی آینه خانه های ویلایی+عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police پایتخت در تماس زنی از ماجرای دستبرد میلیاردی از یک خانه ویلایی با اطلاع شدند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی های ویژه پای در محل سرقت Stealing گذاشتند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که سارقان با شکستن قفل در خانه اقدام به سرقت گاوصندوق و وسایل با ارزش کوچک کرده اند و در تحقیق از زن تنها مشخص شد یک میلیارد تومان برلیان و جواهرات فرزندانشان که خارج ایران هستند و به صورت امانت داخل گاوصندوق بوده است دزدیده شده است.

تجسس های پلیسی کلید زده شد که مرد دیگری با پلیس تماس گرفت و از ماجرای سرقت گاوصندوقش پرده برداشت.

ماموران در این مرحله پی بردند که دزدان با شناسایی خانه های ویلایی در شمال پایتخت اقدام به سرقت های میلیاردی زده اند و دزدان پس از سرقت برای ترساندن صاحبخانه با ماژیک روی آینه خانه نوشته بودند که دوباره بر می گردیم.

در حالی تحقیقات برای دستگیری این باند حرفه ای ادامه داشت ماموران با چند سرقت مشابه دیگر روبرو شدند و در این مرحله تیم پلیسی به بررسی دوربین های محل های سرقت پرداختند و خیلی زود سرنخی از دزدان به دست آمد.

کارآگاهان دربازبینی فیلم های زمان سرقت موفق به شناسایی چند متهم فراری شدند و بررسی تصاویر آنها در بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار 4 سارق جوان شناسایی شدند.

بدین ترتیب تیم ویژه ای برای شناسایی مخفیگاه دزدان وارد عمل شد و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به ردزنی دزدان در غرب تهران شدند و در عملیات غافلگیرانه 4 سارق حرفه ای دستگیر شدند.

یکی از متهمان که حمید نام دارد به ماموران گفت: من و دوستانم بچه محل هستیم و چون سابقه دار بودیم بهترین شیوه را برای سرقت، دزدی theft از خانه های ویلایی شمال تهران طراحی کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه آخر هفته ها مردم به میهمانی می روند از چند روز قبل خانه ها را مورد نظر قرار می دادیم و پس از اطمینان از رفتن اهالی خانه، برای سرقت وارد عمل می شدیم.

سارق جوان ادامه داد: با شکستن قفل درهای ورودی پای در خانه های ویلایی می گذاشتیم و در مرحله اول به سراغ گاوصندوق می رفتیم که اگر موفق به باز شدن در آن نمی شدیم گاوصندوق را روی سقف خودروی پرشیا می گذاشتیم و با سرقت دیگر وسایل با ارزش به سمت مخفیگاه مان حرکت می کردیم و در آنجا با تخریب گاوصندوق ها سرقت مان را به پایان می رساندیم.

حمید گفت: در بعضی از سرقتها چون می خواستیم هیجان را در کارمان بیشتر کنیم و صاحبخانه را بترسانیم با ماژیک روی آینه می نوشتیم دوباره برمی گردیم.

بنا به این گزارش، با توجه به اعترافات متهمان به سرقت های میلیاردی شان بازپرس پرونده دستور داد تا متهمان برای افشاگری دیگر جرایم احتمالی و سرقت هایشان در اختیار پلیس قرار گیرند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟