دقایق اولیه بامداد روز گذشته، رانندگان عبوری که از سمت میدان 17شهریور به طرف بولواروحدت مشهد حرکت می کردند، با دیدن جسد مردی که زیر پل Bridge پنجراه افتاده بود، با نیروهای انتظامی و اورژانس تماس گرفتند. دقایقی بعد، نیروهای اورژانس پیکر بی جان مرد مجهول الهویه که شلوار کتان قهوه ای و کاپشن لی آبی رنگ به تن داشت را به بیمارستان امدادی مشهد منتقل کردند، اما چون ماجرای مرگ این مرد بسیار مشکوک بود، بلافاصله نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب، با حضور شبانه قاضی علی ا کبر احمدی نژاد در محل وقوع حادثه Incident و مرکز درمانی، بررسی های قضایی در این باره آغاز شد. تحقیقات قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیانگر آن بود که انگشتان پاهای متوفی مدت ها قبل قطع شده است اما جراحت های روی صورت و دست وی تازگی دارد.

به دستور مقام قضایی، جسد این مرد مجهول الهویه که هیچ گونه مدارک شناسایی به همراه نداشت، برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

 

بررسی های مقدماتی این احتمال را قوت بخشید که فرد یا افرادی پیکر بی جان متوفی را از جای دیگری به محل کشف انتقال داده و در آن جا رها کرده اند. با این وجود، قاضی احمدی نژاد دستورات ویژه ای را برای شناسایی هویت متوفی صادر کرد و بدین ترتیب، تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی برای کشف راز جسدی با انگشتان قطع شده، ادامه یافت. در همین حال، قاضی ویژه قتل عمد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعی در این باره دارند، با شماره تلفن 2183700 و 2183789 پلیس آگاهی تماس بگیرندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟