راز بزم سیاه 6 نقابدار در باغ تاریک

سرهنگ« محمد بوستانی »، فرمانده انتظامی مشهد پلیس گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تشدید مبارزه با سرقت Stealing ها و مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در مشهد به اجرا درآمد.

وی افزود: در این عملیات غافلگیرانه گردانندگان سه باند سرقت های شبانه و اوباشی گری دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

بزم سیاه

فرمانده انتظامی مشهد گفت: چند جوان داخل باغی در محدوده انتهای بلوار ابوطالب مشهد بزم سیاه شبانه برگزارو پس از شرب خمر اقدام به اوباشی گری و بر هم زدن نظم و امنیت عمومی می کردند.

این شش جوان با نقاب بر چهره در آخرین اقدام مجرمانه خود پس از شرب خمر مقابل یک مجتمع مسکونی با تخریب اموال عمومی و شکستن شیشه های چند خودرو اقدام به رعب و وحشت عمومی کرده بودند.

وی خاطر نشان کرد: با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی 110 دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر و ماموران کلانتری خواجه ربیع با حضور در محل گرداننده این باند را در حالی که تبر به دست داشت دستگیر کردند.

متهم پرونده پنج همدست خود را به پلیس معرفی و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

سارقان قطعات خودرو دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه عنوان کرد: یکی از دغدغه های شهروندان در محدوده منطقه خواجه ربیع مشهد سرقت وسایل و قطعات خودروهای سواری بود که در این رابطه دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: ماموران کلااتری خواجه ربیع در این عملیات گسترده با کنترل و مراقبت های نامحسوس دو پسر و دو دختر جوان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 13 قطعه لوازم و قطعات خودرو و 12 قطعه لوازم سرقتی از موتورسیکلت ها به همراه مقادیری شیشه کشف کردند.

تحقیقات از این متهمان که به مواد مخدر Drugs آلوده هستند ادامه دارد.

دزدان 7 خانه در دام پلیس

سرهنگ بوستانی اظهار داشت: از چندی قبل گزارش سرقت های سریالی ازخانه ها در غرب مشهد به پلیس 110 اعلام شد و طرح ویژه ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار دایره اجتماعی کلانتری سجاد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: افسران دایره آگاهی کلانتری سجاد در این عملیات ضربتی پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس دو جوان که اهل یکی از استان های غربی کشور هستند و از چند روز قبل به مشهد آمده و مرتکب سرقت می شدند را شناسایی و در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: دو متهم سابقه دار که به مواد مخدر اعتیاد دارند تا کنون به هفت فقره سرقت از منازل مسکونی در محدوده بلوار امامت و آزاد شهر مشهد اعتراف کردند. تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟