نفوذ دزدان شب رو به انبار میلیونی+عکس

سرهنگ "حمید رزمخواه" رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت Stealing از یک انبار لوام یدکی در محدوده خیابان گاراژدارها ،‌موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران  پایگاه جنوب پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباخته و بررسی دقیق صحنه جرم Crime تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی اظهار داشت :‌ ماموران  پس از یک سری تحقیقات میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی به فردی 35 ساله به نام محمد که چندین فقره سابقه سرقت در پرونده اش دارد مظنون شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با جمع آوری ادله و مستندات کافی متهم و همدستش 35 ساله اش به نام آذر را در اقدامی غافلگیرانه در محدوده شهرک سیدی دستگیر کردند.

سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضایی آلات و ادوات سرقت شامل قیچی آهن بری، دیلم، تیغه فلزی فولادی، انواع شاه کلید و سیم مفتول برای باز کردن درب قفل های منزل و خودروها از مخفیگاه این دو سارق حرفه ای کشف کردند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت از انبار لوازم یدکی با یک دستگاه نیسان وانت و فروش اموال مسروقه به دو  مالخر به نام های عباس و احسان در شهرستان کاشمر به مبلغ 500 میلیون ریال اعتراف کردند.

کارآگاه رزمخواه با اشاره به دستگیری افراد مالخر و کشف اموال مسروقه خاطر نشان کرد: تحقیقات از این دو سارق حرفه ای برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟