مخفیگاه قاتلان پارک بیسیم کجاست؟!/ بازپرس کمک خواست+عکس متهمان

به گزارش رکنا، بازپرس جنایی تهران با توجه به فرار 2 قاتل فراری در درگیری خونین پارک بیسیم از مردم تقاضای کمک کرد.

ساعت 8 صبح یکشنبه 31 مرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری 109 بهارستان در جریان مرگ مرموز پسر جوانی در بیمارستان شفا یحیا قرار گرفتند و در این مرحله تیمی ازماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای تحقیقات فنی پای در بیمارستان گذاشتند.

کارآگاهان در گام نخست ابتدا 2 پسر جوان که همراه قربانی 25 ساله در بیمارستان بودند را دستگیر کردند و در ادامه به 2 جوان مرموز که برای شکستگی پای یکی از دوستانشان به بیمارستان مراجعه کرده بودند را به عنوان مظنونان درگیری پارک بیسیم دستگیر کردند.

 کارآگاهان همزمان 2 دوست قربانی جنایت Crime را هدف تحقیق قرار دادند  یکی از متهمان که صاحب خودروی پژو 206 بود گفت: شب گذشته همراه سعید و یکی از دوستانم برای خوردن شام به یک رستوران رفتیم و ساعت 12 شب بود که قصد رفتن به خانه را داشتیم که در جلوی پارک بیسیم چند جوان جلوی راه ما را بستند.

وی افزود: آنها در حالت عادی نبودند و چون با کسی اختلاف نداشتیم به همین خاطر تصمیم به فرار Escape گرفتیم اما خیلی زود متوجه شدم میلاد که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود از سوی 3 جوان غریبه هدف ضربات چاقو قرار گرفته است که با سرعت او را به بیمارستان شفا یحیا رساندم.

این پسر ادامه داد: در مسیر فرار با یک جوان های چاقو به دست تصادف Crash کردم اما چون میلاد دچار خونریزی بود توقف نکردم و به سمت بیمارستان حرکت کردم.

در این مرحله ماموران 2 جوان مرموز که برای شکستگی پای یکی از دوستانشان به بیمارستان شفا یحیی مراجعه کرده بودند هدف تحقیق قرار گرفتند و در بازرسی بدنی از آنها 2 چاقو به دست آمد و این در حالی بود که در بازرسی از خودروی پژو 206 نیز 2 قمه کشف شده بود.

کارآگاهان در گام بعدی آرش و محسن را که در بیمارستان دستگیر کرده بودند هدف تحقیق قرار دادند و آنها ادعا کردند که خودروی پژو 206 در خیابان با دوستشان تصادف کرده و باعث شکشته شدن پای دوستشان شده است.

در ادامه تحقیقات محسن پرده از راز درگیری خونین پرده برداشت و محمدرضا بساطی نیا و حمید خدادیان را به عنوان عاملان این جنایت معرفی کردند.

محسن گفت: شب حادثه Incident با دوستانمان نوشیدنی الکلی خورده بودیم و در حالت مستانه وقتی خودروی پژو 206 در کنار پارک توقف کرد فکر کردیم سرنشینان خودرو افرادی هستند که با هم اختلاف داریم به همین خاطر با آنها درگیر شدیم.

پسر جوان ادامه داد: دوستانم پس از چاقو کشی وقتی متوجه ماجرا شدند به سرعت پا به فرار گذاشتند و چاقو را دراختیار ما قرار دادند که در این درگیری یکی از دوستانمان با خودروی پژو206 برخورد کرد و از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به فرار 2 متهم اصلی پرونده به نام های محمدرضا بساطی نیا و حمید خدادیان با تقاضای چاپ عکس آنها خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه این 2 جوان دارند به اداره 10 پلیس آگاهی تهران یا شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟