به گزارش رکنا، 30 اردیبهشت ماه سال 86 ماموران کلانتری 32 حصارک کرج با اطلاع از مرگ خونین زن 18 ساله ای در خانه اش پای در قتلگاه فرزانه گذاشتند و با صحنه هولناکی روبرو شدند.

ماموران با در جریان قرار دادن بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای عمومی و انقلاب کرج ماموران دایره جنایی را به صحنه جرم Crime کشاندند و تحقیقات فنی کلید زده شد.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که زن جوان با 18 ضربه چاقو از پای در آمده است و همسر قربانی جنایت Crime به عنوان مظنون اصلی پرونده در صحنه جرم هدف تحقیق قرار گرفت.

مرد جوان که مرتضی نام دارد در همان بازجویی های ابتدایی پرده از راز جنایتش برداشت و گفت: شب قبل از حادثه Incident در خانه پدرزنم میهمان بودیم و پس از اینکه به خانه بازگشتیم به خاطر اختلافات قبلی دوباره با هم درگیر شدیم که در یک لحظه از شدت عصبانیت به آشپزخانه رفتم و با برداشتن چاقوی جهیزیه همسرم ضرباتی به فرزانه زدم که شروع به گریه و سر و صدا کرد که در ادامه جلوی دهانش را گرفتم و چند ضربه دیگر به او زدم که روی زمین افتاد.

وی افزود: پس از قتل طلاهای فرزانه را برداشتم و در بیرون از خانه پنهان کردم و سعی داشتم با صحنه سازی ماجرای قتل گردن دزدان بیندازم که با حضور ماموران در خانه به قتل همسرم اعتراف کردم.

بدین ترتیب مرتضی روز 13 خرداد سال 87 پس از اعتراف در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص نفس با پرداخت تفاضل دیه از سوی خانواده اولیای دم محکوم شد که این حکم در شعبه 11 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

با تایید حکم اعدام execution پرونده به شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و در حالیکه قرار بود به زودی این حکم به اجرا برسد خانواده فرزانه با حضور در دادسرای ناحیه 27 تهران حاضر به بخشیده شدن قاتل The Murderer دخترشان شدند.

بنا به این گزارش، قاضی Judge رضوانی از شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای امور جنایی با توجه به رضایت اولیای دم پرونده را برای بررسی جرم از جنبه عمومی  به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داد و مرد همسرکش از اعدام نجات پیدا کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟