غافلگیری گردانندگان بزرگ قاچاق مواد در یک باغ + عکس

پس از دستگیری باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در غرب استان تهران، از مخفیگاه آن ها بیش از یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش رکنا، سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس Police مبارزه با موادمخدر شهرستان ملارد با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک باند بزرگ قاچاق Contraband موادمخدر در شهرستان های غرب استان تهران، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات میدانی و کارهای اطلاعاتی گسترده پس از شش ماه موفق شدند مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر را در شهرستان ملارد مورد شناسایی قرار دهند. 
وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ویژه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شده و با انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر، چهار قاچاقچی Smuggler را دستگیر کردند. 
به گفته خانچرلی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs در بازرسی از منزل متهمان و باغی در ملارد، یک تن و 40 کیلوگرم تریاک کشف کرده و پنج دستگاه خودروی تیزرو و گران قمیت را توقیف کردند. 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به کشف دو قبضه سلاح شکاری و مقادیری مشروبات الکلی از مخفیگاه قاچاقچیان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟