برترین عکس های حوادثی جهان از نگاه سی ان ان+تصاویر

 این عکس ها از زوایای مختلف و حول سوژه های متفاوتی گرفته شده است.هر کدام پیام و نکته خاص را به مخاطب منتقل می کند.

آتش بازی در اردوگاه داکوتای شمالی

در ماههای گذشته اعتراضات مردمی برای خط لوله نفت در داکوتای شمالی بسیار علنی شد سرانجام مردم معترض توانستند پروژه 3.7 میلیارد دلاری ارتش این کشور را متوقف سازند

0 (14)
 
آتش سوزی اولکند کالیفرنیا

اتش سوزی در ساختمان مجاور سالن کنسرت در کالیفرنیا جان بیش از 36 تن را گرفت و دهها زخمی برجا گذاشت . عکاس در این تصویر از زاویه ی بالا صحنه ای شگفت از بقایای این آتش سوزی را ثبت کرده است.محققان هنوز در حال بررسی علت آتش سوزی هستند.

0 (15)

 

زلزله مرگبار اندونزی

دستی در میان ویرانه های زلزله اندونزی دیده می شود که درخواست کمک دارد. زلزله 6.5 ریشتری در اندونزی جان 102 تن را گرفت و 136 نفر را مجروح کرد . عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان روزهاست که ادامه دارد.

0 (16)

 

زرافه زبان دراز

بچه زرافه ی زبان دراز در کنار مادر خود در پارک حیات وحش کنت انگلستان که توجه عکاسان را به خود جلب کرده است . اتحادیه بین المللی حفظات از حیات وحش اعلام کرد که تعداد زرافه ها رو به کاهش بوده و نام این حیوان در لیست حیوانات در خطر انقراض قراردارد.

0 (17)

 

 

فضانورد بیمار

فضانورد معروف " باز آلدرین " در سن 86 سالگی به دلیل بیماری در تخت بیمارستان " کرایستچرچ در نیوزلند بستری است . او در پست فیس بوک خود نوشته در شرایط قرنطیه گیر کرده ام .وضعیت پزشکی وی رو به وخامت است.

0 (18)

جشنواره اتریش

جشنواره سنتی در اتریش با حضور شرکت کنندگان در لباس دیوهای افسانه ای برگزار شد . همه ساله این جشن با نزدیک شدن کریسمس در اتریش برگزار می شود

0 (19)

بازداشت مهاجم پیتزافروشی

لحظه دستگیری مرد مسلحی که به یک پیتزا فروشی در واشنگتن حمله کرده یود. این جوان 28 ساله اهل " سالیسبوری کارولینای شمالی بود و با هوشیاری ماموران پلیس Police بازداشت شد.

0 (20)

 

در گیری در ریو

درگیری معترضان قوانین دولتی در ریودوژانیرو با پلیس/ بسیاری ار مردم علیه اقدامات ریاضتی دولت به خیابانها ریختند .

0 (1)
 
 

 سقوط Fall هواپیما پاکستان

در پی  سقوط Fall هواپیما در نزدیکی ابوت آباد در پاکستان 47 تن جان خود را از دست دادند. کارشناسان برای بررسی هویت قربانیان در میان لاشه هواپیما در حال جستجو هستند.

image_800_450

 

بای بای شیر دریایی

دست تکان دادن شیر دریایی برای عکاس در منطقه  "دونا نوگ " در لینکلن شایر انگلستان  سوژه عکاس هفتگی سی ان ان شد .

image_800_450
 
مادر داغدار

مادر " والتر اسکات " جوان قربانی که در پی درگیری به ضرب گلوله کشته شده است .این زن داغدار در بیرون دادگاهی در منطقه چارلستون کارولینا ی جنوبی به شدت غمگین بوده و دیگر نمی تواند مرگ پسرش را تحمل کند.

0 (3)

 

بازرسی در لس انجلس

بازرسی یک زن محجبه در لس آنجلس آمریکا در کشور امریکا. در روزهای گذشته حضور پلیس و ماموران اف بی ای برای کنترل تهدید های حملات تروریستی افزایش یافته است .

0 (4)

اسیب دیدگان اتش سوزی ایالت تنسی

" الن ریورا " پدر غمگین در حالیکه پسرش " ناتان ریورا" را در آغوش گرفته یکی از آسیب دیدگان اتش سوزی گسترده در هفته گذشته در ایالت تنسی است .او بر خرابه های سوخته ایستاده و چهره ای غمگین دارد. در این آتش سوزی 14 نفر کشته و 175 نفر زخمی شدند.

0 (5)
 

مراسم بخشش سرخپوستان

برگزاری مراسم بخشش سرخپوستان در داکوتای شمالی . گروهی از سربازان ایالات متحد امریکا از رهبر سرخپوستان طلب بخشش می کنند . آنها به خاطر اقدامات نظامی از بومیان منطقه عذرخواهی می کنند.

0 (7)

 
اسکن مومیایی ها

تصویر سه بعدی از 6 مومیایی مصری باستان که بین 900 تا 180 سال قبل از میلاد دفن شده اند . اسکن سه بعدی از مومیایی ها جواهرات اویخته شده شان را نمایان کرده است . این مومیایی ها برای هزاران سال در کنار رود نیل به خاک سپرده شده اند .

0 (6)

 

ضد رفراندوم

تصویر پوستر ضد رفراندومی از ماتئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا در روز رفراندوم . او پس از ارائه اصلاح قانونی اساسی و رد آن استعفای رسمی خود را به کابینه ی دولت تقدیم کرد.

0 (8)

 
 

بازی با توپ

بازی دختر دبستانی با توپ در مدرسه ای در "موگادیشو " سومالی  در مقابل تصویر پسرهای فوتبالیست .

0 (9)

 

قربانی 10 ساله موصل

" یوسف اودی" پسر 10 ساله اهل موصل عراق که توسط نظامیان مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده است .

0 (10)
 
 

دباغی در مراکش

چاله های رنگین در مراکش که برای دباغی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این چاله های رنگی جزو میراث یونسکو به ثبت رسیده است.

0 (11)

 

تابوت فوتبالیست های برزیلی  

مراسم تشیع جنازه فوتبالیست های قربانی سقوط هواپیما کلمبیا . در این هواپیما 77 نفر حضور داشتند که 70 نفرشان کشته و 6 نفر جان سالم بدر بردند.

0 (12)
 
کدخبر: 232661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟