به گزارش رکنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs استان با انجام کارهای اطلاعاتی و تعاملی موفق به شناسایی فردی شدند که اقدام به تهیه و قاچاق Contraband مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های غربی می کرد.
وی افزود: این فرد مواد مخدر را با استفاده از جاسازی های پیچیده و حرفه ای جابجا می کرد که با هوشمندی ماموران در یک اقدام ضربتی و در حال انتقال مواد مخدر به استان های غربی، با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان خودروی وی در محورهای خروجی همدان زمین گیر و توقیف شد.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی خودرو ماموران توانستند مقدار 50 کیلوگرم تریاک با لفافه را که به طور بسیار حرفه ای جاسازی شده بود کشف کنند. سردار مهدیان نسب بیان کرد: در این رابطه فرد متهم دستگیر و خودرو وی نیز توقیف که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد .
فرمانده انتظامی استان همدان در پایان افزود: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان در سطح استان همدان تنگ نموده و عملیات های مذکور نمونه ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس استان می باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟