اتفاق ناخوشایند برای پیر مدرسه سازی ایران+عکس

محمدرضا حافظی خیر مدرسه سازی است که در بروجرد متولد شد. او در در این سال ها همواره در فعالیت های خیریه پیش قدم بوده است.

وی در خانواده ای خیر و فرهنگ دوست پرورش یافته و جدش نزدیک به 110 سال پیش در شهر بروجرد طبابت می کرده و افراد محروم به صورت رایگان تحت درمان او قرار می گرفته اند.

اما این پیر مدرسه ساز چند روزی است که به علت عفونت داخلی بر روی تخت بیمارستان است.مرد کهنه کار عرصه مدرسه سازی که تا کنون صد ها بنای آموزشی به همتش پا گرفته اند.

در زندگی، او به شدت درگیر ساخت مدرسه بوده و به گفته وی علاقه بسیاری به این عمل خیرخواهانه دارد.

اما حالا که این مرد خیرخواه در شرایط معالجه قرار دارد. دانش آموزان هم در انتظار بازگشت او به سر می برند.

حافظی حق بزرگی به گردن آموزش و پرورش دارد

مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ظهار داشت:در این مدت که حافظی به توصیه پزشکان استراحت می کند احساس می شود که در فرایند ساخت و ساز مدارس و آموزش و پرورش کشور نقصی وجود دارد و جای خالی او به شدت حس می شود.

وی افزود حافظی حق بزرگی به گردن آموزش و پرورش کل کشور دارد چرا که الارغم کهولت سن فعالیت های ویژه و اساسی برای ساخت و تجهیز مدارس چه در کشور و چه در خارج از کشور به ویژه در مناطق محروم انجام داده است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه گفت:من از زمانی که این مرد بزرگ را می شناسم دیدم که بدون دریافت مبلغی از دولت و با هزینه شخصی خود در ساخت و تجهیز مدارس فعالیت داشت.گفتنی است حافظی به تشویق خیرین برای کمک به مدارس و دانش آموزان بسیار پرداخته است.

وی در پایان گفت:آموزش و پرورش احترام زیادی برای وی قائل است و همه ما آرزوی سلامتی و بازگشت او به مجمع خیرین را داریم.

بهبود روند درمانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز

پزشکان معالج حافظی می گویند: بهبود روند درمانی حافظی خوب است و اگر این روند به همین شکل ادامه پیدا کند طی چند روز آینده حافظی از بیمارستان مرخص می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 232795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟