به گزارش رکنا، سرهنگ مصطفی علیزاده، فرمانده انتظامی پیشوا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing از منازل پیشوا، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس Police آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت. 
فرمانده انتظامی پیشوا در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحنه های جرم Crime مشخص شد که سارق یا سارقان پس از تخریب دو قفل منازل، اقدام به سرقت نموده اند.
وی افزود: با تحقیقات گسترده به عمل آمده و بررسی شواهد موجود، ماموران انتظامی موفق به شناسایی خودرو سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی جهت دستگیری مالک خودرو به یکی از شهرستان های همجوار اعزام شدند.
علیزاده اظهار کرد: با دستگیری مالک خودرو و تحقیقات به عمل آمده از وی، مشخص شد که سارق اصلی فرزند وی است که دارای سوابق متعدد کیفری است که هم اکنون به دلیل حمل و نگهداری مواد مخدر Drugs در زندان Prison به سر می برد.
وی گفت: مأموران پس از اخذ دستور قضائی، متهم را از زندان تحویل گرفته و تحقیقات تخصصی را از وی آغاز کردند.
این مقام انتظامی گفت: در بازجویی های به عمل آمده از متهم، وی به سرقت از منازل با همدستی دو نفر از اقوامش اعتراف کرد.
علیزاده گفت: به منظور شناسایی مالباختگان و تشکیل پرونده، تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا همچنین از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
وی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت و در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف پیشوا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران پس از چند روز اقدامات اطلاعاتی موفق شدند تا متهم رادرحال بازکردن درب خودرو دستگیر کنند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: متهم در بازجویی های پلیس به 9 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.
علیزاده از شهروندان خواست تا ضمن تجهیز خودروهای خود به سیستم ایمنی، از قرار دادن اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودرو خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟