تروریست معروف زاهدان کشته شد

سردار رحیمی  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان از طریق منابع خبری و نیز اقدامات اطلاعاتی از تردد شرور معروف منطقه به نام «امان الله» معروف به « ملنگ نهتانی » از مسیر «گرافه و تل سیاه» مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی از یگان تکاوری، 105 نصرت آباد با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به محل اعزام و پس از گشت زنی در مسیرهای فرعی و منتهی به روستاهای اطراف، طرح کمین را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این حین، ماموران با مشاهده یک دستگاه خودروی تویوتا که با سرعت زیاد، در حرکت بود، به آن ظنین شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده، دستور ایست صادر کردند اما راننده خودرو بدون اعتنا به هشدار پلیس Police اقدام به تیراندازی کردند که با آتش کوبنده ماموران مواجه شدند.

سردار رحیمی از هلاکت «امان الله» و دستگیری همراه وی به نام «نعمت اله» در این عملیات خبرداد و گفت: در بازرسی از خودرو، دو قبضه اسلحه کلاشنیکف، هشت تیغه خشاب، 171 تیرجنگی کلاش، یک دستگاه دوربین شکاری حرفه ای، یک جفت پلاک جعلی و سه دستگاه موبایل کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: «امان الله» معروف به «ملنگ نهتانی» بزرگترین شرور و ترویست مسلح معروف زاهدان بود که تحت عنوان «سرهنگ» از سال 1365 اقدام به شرارت، ربایش، گروگان گیری Kidnapping و عامل شهادت و اسارت 75 نفر از کارکنان خدوم ناجا ( ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی) و سپاه پاسداران کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟