ضرورت تعامل رسانه ها با پلیس در خصوص مسئله حاشیه نشینی

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سرهنگ سید مرتضی خسروی، معاون اجتماعی نیروانتظامی استان البرز ظهر امروز در نشست خبری فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی و با توجه به شعار اقدام و عمل گفت: فرماندهی انتظامی استان البرز این مسئله را از اول سال عملیاتی کرده و در راس امور خود قرار داده است.
این مقام انتظامی در ادامه اذعان کرد: با توجه به چالش های حاشیه نشینی و مبارزه با مواد مخدر Drugs از رسانه ها می خواهیم که در این حوزه وارد شده و با همکاری گروهی با پلیس Police تعامل کنند.
وی به اقدامات پلیس استان البرز اشاره کرد و اظهار کرد: نیروی انتظامی استان البرز اقدامات بسیاری را در خصوص مواد مخدر انجام داده است و مقادیر زیادی از انواع مواد مخدر را نیز کشف کرده است.
خسروی افزود: همین طور در خصوص حاشیه نشینی نیز بطور خاص و دقت ویژه وارد شده و آن را مورد توجه قرار داده ایم لذا ما می خواهیم که این موضوع در سطح استان البرز مطرح شود تا دستگا های دیگر نیز به پای کار آیند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه مردم حصارک و کرج از عملکرد ناجا تقدیر کرده اند گفت: ما به هیچ وجه به دنبال ارائه عملکرد نیستیم و دغدغه فکری نیروی انتظامی صرفا مردم است، به امید خدا رسانه ها نیز دراین خصوص به پلیس کمک خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 233070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟