مهدی اکبری رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب گفت: قاتل The Murderer 13سال پیش در شهرستان قلعه‌گنج بر اثر یک نزاع و عدم کنترل خشم آنی مرتکب قتل Murder مرحوم ماندگاری از بزرگان این منطقه شده بود.

وی با بیان اینکه حکم قصاص متهم، از سوی دادگاه قطعی شده بود،عنوان کرد:خانواده مرحوم ماندگاری در ایام پر خیر برکت میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) با حضور در زندان Prison کهنوج با رضایت خود زندگی تازه‌ای به یک جوان نادم و پیشمان بخشیدند.

رئیس دادگاه‌عمومی فاریاب گفت: پس از یک‌سال و با تلاش‌های مجدانه مقامات قضائی، مجموعه مدیریت سابق زندان و بنیاد شهید کهنوج و با حضور دوتن از سران طوایف در منزل مرحوم ماندگاری این رضایت حاصل گردید.

وی همچنین با اشاره به آیه 149 سوره نساء افزود: گذشت از بدی‌ها و کارهای خطا و زشت ایشان سبب می‌شود تا خداوند نیز از مقام عفو گذشت نسبت به وی وارد شود و از کردارها و رفتارهای زشت او چشم‌پوشی کند.

اکبری گفت: همزمان با اعیاد پرخیر و برکت هفده ربیع‌الاول، برداشتن طناب‌دار از گردن قاتل صحنه‌ای زیبا و فراموش نشدنی در زندان کهنوج ایجاد کرد تا خصلت انسانی و گذشت و پهلوانی و مردانگی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود وهیچ‌گاه سجده شکر و اشک‌های زندانبان سابق کهنوج را فراموش نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اقدام ارزشمند همه وابستگان خانواده مقتول به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان مهربان وی در تاریخ فداکاری و گذشت و بزرگواری مردمان جنوب استان کرمان برای همیشه به ثبت رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟