به گزارش رکنا، ساعت 10 صبح پنج شنبه 25 آذر ماه سال جاری پسر جوانی در تماس با ماموران پلیس Police آبادان از دستگیری دزد The Thief خانه عمویش خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران با حضور در منطقه کوی کارگر با پسر جوانی که با دست و پای  بسته در اتاق خواب زندانی Prisoner شده بود روبرو شدند.

2 برادر که موفق به دستگیری دزد خانه ج شده بودند ابتدا هدف تحقیق ماموران قرار گرفتند و مشخص شد که آنها از شهر دیگری به خانه عمویشان آمده اند و صبح در حالی که عمو و زن عمویشان به محل کارشان رفته بودند 2 برادر در خانه خواب بودند که متوجه حضور پسر جوانی در خانه شده اند.

امیر به ماموران گفت: با برادرم خواب بودیم که دیدم صدایی از حیاط به گوش می رسد و زمانیکه از رختخوابم بلند شدم دیدم پسر جوانی با در دست داشتن کلید، قفل در ورودی را باز کرد که با دیدن این صحنه برادرم را از خواب بیدار کردم و به سراغ جوان غریبه رفتیم و توانستیم دزد خانه عمویمان را دستگیر کنیم.

دزد جوان که مقداد نام دارد به ماموران گفت: از خواهرم شنیده بودم زوج جوانی در همسایگی شان زندگی می کنند و از وضعیت مالی خوبی برخوردارند و زن و شوهر جوان هر روز صبح به محل کارشان می روند و در بیشتر اوقات خانه شان کسی نیست.

وی افزود: وقتی شنیدم آنها فرزندی ندارند اطمینان پیدا کردم که در ساعت کاری هیچ کس در این خانه نیست و به فکر طراحی سرقت Stealing افتادم که فهمیدم زوج جوان چند روزی به مسافرت رفته اند و کلید خانه شان را در اختیار خواهرم قرار داده اند و همین کافی بود تا در فرصتی مناسب اقدام به برداشتن دسته کلیدها کنم و از روی آن یک نمونه برای خودم ساختم و سپس کلید ها را سرجایش گذاشتم تا خواهرم متوجه نقشه ام نشود.

مقداد ادامه داد: صبح امروز با اطمینان از اینکه زوج جوان به محل کارشان رفته اند با در دست داشتن کلیدها وارد خانه شدم که در برابر 2 جوان قرار گرفتم و زمانیکه خواستم پا به فرار Escape بگذارم از سوی آنها دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، دزد جوان پس از اعتراف به دزدی theft با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 233274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟