فریادهای جانسوز یک مرد در اتاقک آتشین
 طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه یک را ظهر روز گذشته به خیابان ناصر خسرو، خیابان نائب رهسپار کرد.
 
علی اصغر آوانلو رئیس ایستگاه یک آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: یک اتاقک کارگری 9 مترمربعی در یک ساختمان مسکونی قدیمی که مملو از ضایعات و لوازم خانگی مستعمل بود آتش گرفته و سرایدار میانسال این ساختمان در میان دود و حرارت گرفتار شده بود.
 
وی در ادامه گفت: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
 
رئیس ایستگاه آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی در حین عملیات مهار آتش، مرد میانسال را که از ناحیه دست ها و صورت دچار سوختگی شده بود، از محل حادثه خارج کرده و وی را برای انتقال به مرکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.
 
آوانلو در پایان گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است و آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش، ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، به مأموریت خود پایان دادند.
کدخبر: 233375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟