دزد همه فن حریف همدان در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف 3 سرقت منزل و مغازه خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ قویمی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing منزل و مغازه در منطقه اسلامشهر و شکایت مالباختگان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 199 فرهنگیان قرار گرفت و تیم های انتظامی محسوس و نامحسوس فعال شدند.
وی افزود: در بررسی صحنه سرقت ها و بازبینی فیلم دوربین های اطراف محل های سرقت، ماموران موفق به شناسایی چهره سارق شدند که با تحقیقات گسترده سرانجام فرد سارق که از متهمان سابقه دار است شناسایی شد.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: با شناسایی سارق، تحقیقات در مورد شناسایی مخفیگاه وی آغاز و سرانجام روز گذشته ماموران موفق شدند با هماهنگی قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
وی افزود: این سارق سابقه دار ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بود اما زمانی که با دلایل و مدارک و مستندات انکار ناپذیر مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به 3 فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کرد.
قویمی گفت : متهم همچنین در اعترافات خود، فرد مالخر را معرفی که ماموران با هماهنگی با مراجع قضایی وی را نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه متهم جهت بررسی بیشتر جرایم به پلیس آگاهی همدان انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از شهروندان خواست هر گونه فعالیت مشکوک مجرمان و افراد ساتبقه دار را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟