سرنوشت شوم پسر 17 ساله در اسارتگاه گروگانگیران+عکس

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: گروگان 17 ساله در این شهرستان با همکاری ریش سفیدان و سران طوایف آزاد و سه متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ حمید نوری، فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 10 صبح 26 آذر امسال ماموران انتظامی قصرقند از ربایش جوان 17 ساله توسط سه نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پراید از مقابل درب منزلش در این شهرستان باخبر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به حساسیت های موجود، بلافاصله تیم های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس Police بررسی های خود را آغاز کردند که در پایش های تخصصی، یکی از عاملان اصلی آدم ربایی با پایش دوربین های منطقه شناسایی و با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات پلیس به مرحله جدیدی رسید.
وی افزود: پس از انجام تلاش های اطلاعاتی این متهم 20 ساله در شهرستان قصرقند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه به همراه دو همدست 28 ساله و 45 ساله اش دستگیر شد.
نوری با اشاره به اینکه، این متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس منکر انجام آدم ربایی بودند، سر نخ هایی از انگیزه های قومی در این ربایش به دست آمد که با همکاری سران و ریش سفیدان طوایف، متهمان به ارتکاب این جرم Crime اعتراف کردند و فرد ربوده شده که در حاشیه این شهرستان نگهداری می شد، آزاد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟