مهرماه امسال اهالی یک آپارتمان در شهر صدرای استان فارس که بوی شدید تعفن آزارشان می‌داد، تصمیم گرفتند پلیس Police را در جریان این ماجرا قرار دهند. با حضور ماموران پلیس و باز کردن در ورودی خانه، گروه تجسس وارد خانه ویلایی دو طبقه شدند. هنوز دقایقی از حضور ماموران در خانه خالی از سکنه نگذشته بود که منشا بوی تعفن پیدا شد.

شواهد نشان می‌داد اعضای خانواده به طور مشکوکی توسط فرد یا افرادی به قتل Murder رسیده‌اند و قاتل The Murderer برای از بین بردن رد خود، دست به کارهایی زده است.

ماموران بلافاصله با تلفن بازپرس کشیک قتل تماس گرفتند تا از کشف جسد یک زن و شوهرش خبر دهند. وقتی ماموران کلانتری بازپرس را از ماجرا باخبر کردند او دستور داد ضمن شروع تحقیقات محلی، اکیپی از کارآگاهان جنایی در محل حاضر شوند.

در همین حال ماموران در پرس و جوهای محلی خود دریافتند در این خانه مردی با زنش زندگی می‌کرد که چند روزی همسایه‌ها از آنها خبری ندارند. همچنین در بررسی‌های اولیه اکیپ صحنه جرم Crime مشخص شد علاوه بر آثار شکنجه Torture آثار متعدد ضربات چاقو نیز روی بدن اجساد وجود دارد.

تحقیقات اولیه پیرامون این جنایت Crime فاش کرد این زن و شوهر افغان مدتی قبل مورد حمله فرد یا افرادی ناشناس قرار گرفته و به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند.

بررسی‌های قضایی و پلیسی درخصوص این جنایت نشان می‌داد این زن و مرد غافلگیر شده و با ضربات متعدد چاقو به طرز دلخراشی به قتل رسیده‌اند.

در تحقیقات همچنین مشخص شد مدتی قبل از جنایت قربانی مدعی شده که وی را تهدید کرده‌اند.

بررسی‌های پلیسی حکایت از این داشت که اختلاف این مرد به افغانستان بر‌می‌گردد؛ زیرا مدت‌ها قبل از این جنایت هولناک، فردی در افغانستان به قتل می‌رسد و خانواده مقتول وی را در جریان آن جنایت دخیل می‌دانسته‌اند. از این رو ماموران احتمال می‌دهند این جنایت به نوعی انتقام‌جویی بوده است. در حالی که تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت ادامه دارد، ماموران همچنان با بن‌بست اطلاعاتی روبه‌رو هستند و هیچ سرنخی از متهم به دست نیامده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 233647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟