این قاتل در 10 سال 2 بار محاکمه شد+عکس

وحید 30 ساله، بیست و هشتم شهریور سال 85 در یک درگیری خونین که در مغازه اش رخ داد بهروز25 ساله را کشت و گریخت. جنایت Crime او دراسلامشهر رقم زد برایش گران تمام شد. این متهم که شش سال فراری بود وقتی بازداشت شد که پلیس Police در خودرواش مقدار زیادی شیشه مخدر کشف کرد. وحید در بازجویی مقدماتی به قتل Murder اعتراف کرد و در دادگاه کیفری سابق استان تهران به قصاص محکوم شد اما با طرح ایراداتی در دیوان عالی کشور حکم صادره شکست و وحید این بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه که دیروز برگزار شد مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و برای وحید حکم قصاص خواست. اما وحید منکر جنایت عمدی شد و گفت: من قبلا تحت فشار به قتل اعتراف کرده بودم اما حالا می خواهم حقیقت را بگویم.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: چند روز بیشتر به ماه رمضان نمانده بود. من در مغازه ام مشغول بسته بندی مقدار زیادی برنج برای فروش در ماه رمضان بودم که بهروزبه مغازه ام آمد و چندین گونی برنج خواست. به او گفتم چون هنوز اتحادیه نرخ برنج را برای ماه رمضان اعلام نکرده نمی توانم به او برنج بفروشم که عصبانی شد و مغازه را ترک کرد. دقایقی بعد من مشغول جارو زدن مغازه ام بودم که این بار بهروز و برادرش وارد مغازه شدند. بهروز دو شیشه نوشابه در دست داشت که به سمت من حمله کرد. او با شیشه شکسته نوشابه به شکم و سر من زد که زخمی شدم. بهروز با من گلاویز شده بود که با هم روی زمین افتادیم و در آن بین شیشه شکسته نوشابه به شکم و پای او فرو رفت.

وی ادامه داد: باور کنید من در آن دعوا شی تیز و برنده ای در دست نداشتم و

به خاطر بدشانسی گرفتار شده ام.حالاسالهاست در زندانم و همه زندگی ام را باخته ام. من در زندان Prison برای بهروز نماز می خوانم و خیرات می دهم و در این 10 سال 100 بار تاوان کاری را که کرده ام داده ام.

وی درباره حکم پرونده حمل مواد مخدر Drugs نیز گفت: پرونده ام دراین رابطه در دادگاه انقلاب در جریان است و هنوز منتهی به صدور حکم نشده است.

سپس چند شاهد در جایگاه ویژه ایستادند و حرف های ضد و نقیضی را مطرح کردند و گفتند لحظه درگیری را ندیده اند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟