ماجرای 8 پرونده خودکشی / از مسخره شدن به خاطر جراحی بینی تا سقوط مرد میلیونر از کوه

قاتل دماغ خوکی

اوایل سال 2016 میلادی، زن جوان روسی که پس از عمل جراحی بینی مورد تمسخر همسرش قرار گرفته بود، در حالی که پسرش را در آغوش کشیده بود، با پریدن از طبقه نهم آپارتمان پدری‌اش به زندگی خود و فرزندش پایان داد. براساس تحقیقات پلیس Police شهر «امسک » روسیه، «آنا اژیگووا» 33 ساله پس از اینکه بینی‌اش را سربالا عمل کرده بود، مدام مورد اهانت وتمسخر شوهرش قرار می‌گرفت و مرد جوان، همسرش را همه جا «دماغ خوکی» صدا می‌کرد. این اتفاق بتدریج باعث شد تا آنا به فکر جدایی بیفتد به همین خاطر به خانه پدری رفت. اما ترس از اینکه شوهرش برای گرفتن پسر خردسالشان اقدامی کند سبب شد او در اقدامی هولناک با در آغوش کشیدن پسرش از بالکن خانه پدری به پایین بپرد و... .

قتل پس از ترک همسر

«آنجی روبینسون» حدود 16 سال از پسر عقب مانده‌اش به تنهایی مراقبت کرد. او عاشقانه روبرت را دوست داشت و با اینکه زندگی‌اش با سختی‌های فراوانی همراه بود اما او لحظه‌ای از فرزندش غافل نمی‌شد و سعی می‌کرد همواره خانه‌اش در «بریتیش کلمبیا»ی کانادا را برایش شاد نگه دارد. همسر این زن سال‌ها بود خانه را ترک کرده و حاضر به تأمین مخارج فرزندش نبود. ازسوی دیگر«آنجی» وقتی بیکار شد وتلاش‌هایش برای پیداکردن کارجدید به نتیجه نرسید از ترس اینکه مشکلات مالی، رفتار، درمان و زندگی پسرش را به مخاطره بیندازد وپس ازاینکه مطمئن شد همسرش حاضر به پرداخت هزینه‌های فرزندشان نیست در اقدامی هولناک به زندگی خود و پسرش پایان داد.

پایان تلخ زندگی زوج میلیونر

سال 2015، پلیس پرتغال، جسد زن و مرد میلیونری را در دو محل مختلف در یکی ازمحله‌های کشور پرتغال پیدا کرد. یکی از اجساد متعلق به میلیونر سوئیسی به نام «آندرس کریستوفر لارسون» 58 ساله بود که در سقوط Fall از تپه‌ای کشته شده بود. ساکنان محلی که این میلیونر را بخوبی می‌شناختند، پس ازکشف جسد، پلیس را در جریان گذاشتند. در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود، کارآگاهان پس ازورود به ویلای این میلیونر جسد همسر 60 ساله‌اش را نیز پیدا کردند. شواهد و مدارک در صحنه این جنایت Crime و همچنین زمان مرگ‌ها نشان می‌داد «لارسون» پیش از خودکشی در خانه بوده و پلیس احتمال می‌دهد او پس از قتل Murder همسرش، خودکشی کرده است. البته با مرگ این زوج هیچ سرنخ جدیدی در پرونده پیدا نشد. همسر «لارسون» هم یکــــــی از سرمایه داران بزرگ برزیل بود.

یادداشت مرموز قاتل

دو سال قبل، خبری درباره پیوند بی‌سابقه قلب به کودکی 6 روزه در پنسیلوانیای امریکا تیتر یک رسانه‌های جهان شد. مشکلات قلبی «ویلو شرت » در دوران جنینی و در ماه‌های آخر بارداری مادرش مشخص شده بود به همین خاطر پزشکان پس از انجام آزمایش های مختلف و مراقبت‌های ویژه، این نوزاد را 6 روز پس از تولد زیر تیغ بردند و با پیوند قلب از مرگ حتمی نجاتش دادند. با انتشار این خبر که بازتابی جهانی داشت، خانواده نوزاد، به خاطر استقامت، وفاداری و صبرشان مورد ستایش قرار گرفتند. اما دو سال پس از این اتفاق شیرین، اجساد «ویلو» 2 ساله، خواهر و برادرش؛ «لیانا»ی 8 ساله و «مارک» 5 ساله و پدر و مادرش در آپارتمان مسکونی‌شان در پنسیلوانیای امریکا پیدا شد. در کنار این اجساد، نامه‌ای کشف شد که در آن از خودکشی دسته جمعی خبر داده بود اما با وجود تحقیقات گسترده مشخص نیست چه کسی این یادداشت را نوشته است.

جنایتکاران عاشق

زوج آرژانتینی که از هشدارهای گرم شدن زمین و پایان حیات در کره خاکی ترسیده بودند، برای اینکه پس از مرگشان، فرزندانشان بی‌سرپرست نمانند، تصمیم گرفتند بچه هایشان را بکشند و بعدهم خودکشی کنند. «فرانسیسکو لوترو» و «میریام کولتی» با تهیه یک اسلحه تصمیم‌شان را عملی کردند و پس از شلیک به دختران 2 ساله و 7 ماهه شان، ابتدا «میریام» خودش را کشت و پس از او همسرش با شلیک به مغزش، پرونده زندگی‌اش را برای همیشه بست. اما این زوج نمی‌دانستند دختر 7 ماهه‌شان با این شلیک تنها از هوش رفته و زنده مانده است. سه روز بعد ازاین ماجرای هولناک، وقتی پلیس درپی تماس همسایگان از این جنایت آگاه شد در محل حضور یافت و در کمال شگفتی مشخص شد دختر بچه 7 ماهه نه تنها از شلیک گلوله جان به در برده که سه روز بدون آب و غذا هم زنده مانده است. این نوزاد بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و پس از مدتی درمان بهبود یافت.

پایان خونین ربودن فرزندان

در نوامبر 2016، مرد امریکایی که پس از ربودن دو پسر 4 و 5 ساله‌اش در «سن لوییس» امریکا تحت تعقیب پلیس قرار داشت وقتی در محاصره مأموران قرار گرفت، در واکنشی سریع و جنون‌آمیز دو پسرش را کشت و با شلیک گلوله‌ای به زندگی‌اش پایان داد.

پلیس امریکا پس از گزارش ربوده شدن دو کودک خردسال، برای دستگیری «کریستوفر کادنباخ» فراخوان داد و حتی جایزه‌ای 100 هزار دلاری نیز برای معرفی‌اش تعیین کرد. به این ترتیب پلیس توانست رد «کادنباخ» را در بوستانی واقع درحوالی «سن لوییس» بزند. اما او به محض دیدن پلیس، با چند شلیک، گروگان‌ها و خودش را کشت تا این پرونده نیز بدون متهم بماند.

قتل به خاطر نخوردن دارو

اوایل سال‌جاری میلادی، پلیس شهر «پورت لینکلن» استرالیا اجساد «دامین لیتل» و پسران 4 ساله و 9 ماهه‌اش را در خودرویش که آن سوی حصار اسکله رها شده بود پیدا کردند. تحقیقات پلیسی نشان داد «لیتل» که راننده خودرو بوده است عمدی و با سرعت زیاد به سوی مرگ رانده و این تراژدی را رقم زده است. به گفته همسر این مرد، او از مدت‌ها قبل از افسردگی شدید رنج می‌برد و چون حاضر به مصرف دارو نبود، هر لحظه ذهن و روحش آشفته‌تر می‌شد. پس از مرگ لیتل و پسرانش، همسر جوانش که با یک دختر تنها مانده بود کتابی درباره پرونده مرگ همسر و فرزندانش و رنج‌های خود نوشت.

تماس با پلیس پیش از جنایت

دانشجوی دکترای دانشگاه «هاوارد» امریکا در تماسی عجیب با پلیس پس از اعلام نشانی خانه‌اش در محله «استافورد کانتی ویرجینیا»، گزارش سه قتل و یک خودکشی را داد. «لانس بوکلی» یک سال پیش از این تماس، متهم یک پرونده آدم ربایی بود. براساس اسناد پلیس، این مرد یک سال قبل در مسیر دانشگاه به خانه‌اش در واشنگتن به شکل مرموزی ناپدید شد. در حالی که پلیس در جست و جویش بود، دختر دوم او به دنیا آمد و چند هفته بعد نیز این مرد در منطقه‌ای در برونزویک در حوالی غرب ویرجینیا پیدا شد. این پرونده با وجود همه ابهامات بدون نتیجه باقی ماند و هرگز مشخص نشد بوکلی در این مدت کجا بود. درست یک سال بعد از این اتفاق، او با پلیس تماس گرفت و گزارش جنایت در خانه‌اش را داد. مأموران پس از رسیدن به خانه این مرد اجساد همسرش امی و دختران 5 ساله و 17 ماهه‌اش را پیدا کردند. این در حالی بود که جسد بوکلی نیز با اسلحه‌ای در دست روی زمین افتاده بودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زهره صفاری/ ایران

 

کدخبر: 233690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟