عامل برداشت غیرمجاز پول در پاکدشت دستگیر شد

سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان پاکدشت مبنی بر برداشت غیر قانونی ازحساب بانکی آن‌ها، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس Police فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات و فنی متوجه شدند که فردی با استفاده از شیوه اسکیمنگ ( سرقت Stealing اطلاعات کارت بانکی ) و کپی‌‌برداری از کارت عابر بانک مشتریان خود ، اقدام به برداشت270 میلیون ریال از حساب بانکی قربانیان کرده است.

آدینه وند افزود: مأموران پلیس فتا با بهره گیری از روش‌های فنی و کشف رد پای متهم در فضای سایبری و بانکی، موفق به شناسایی مشخصات حساب‌های متهم و دستگیری این فرد کلاهبردار شدند.

وی گفت: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم با جعل عنوان و با استفاده از مدارک شناسایی تقلبی اقدام به ایجاد چندین هویت جعلی و حساب بانکی کرده و اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از مردم خواست تا در هنگام خرید، از فروشنده بخواهند تا دستگاه کارتخوان را در معرض دید آن ها قرار داد و شخصا اقدام به وارد کردن قیمت کالای خریداری شده و رمز کارت کنند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟