به گزارش رکنا، ساعت 21:30 دقیقه دوشنبه 6 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 15 شهری آبادان در جریان درگیری خونینی در منطقه بهمن قرار گرفتند و با حضور در محل با یک کاروان عروسی قرار گرفتند.

ماموران پی بردند که درگیری افراد حاضر در این جشن عروسی به دلیل اینکه چه کسی پشت خودروی عروس و داماد حرکت کند صورت گرفته است.

ماموران سعی بر پایان دادن این درگیری داشتند که 2 برادر به نام های جمال و جمیل که این درگیری را شروع کرده بودند به درگیری شان ادامه دادند که با عث زخمی شدن مرد جوانی شدند.

در ادامه این دو برادر قصد حمله به عروس و داماد را داشتند که ماموران دست به کار شده که آنها به خاطر اینکه در حالت عادی نبودند به سمت ماموران نیز حمله کردند و درگیری خانوادگی به سمت ماموران تغییر کرد که ماموران برای نجات جان خود و حفظ اسلحه شان اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند.

در ا دامه ماموران 2 برادر را که بخاطر خوردن مشروبات الکلی در حالت عادی نبودند را دستگیر کردند که خواهر این دو برادر شروع به ناسزاگویی به ماموران کرد.

بنا به این گزارش، 2 برادر به خاطر خوردن مشروبات الکلی، حمله و توهین به پلیس Police به دستور بازپرس پرونده در بازداشت پلیس قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟