حجم ویدیو: 32.20M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09

Untitled-1

به گزارش رکنا، عصر یکشنبه، 28 آذر ماه سال جاری ماموران پلیس Police آگاهی تهران در حال گشت زنی در منطقه خزانه بودند که به رفتارهای غیرطبیعی خودرو مزدا 3 مشکوک می شوند.

ماموران با بررسی شماره پلاک خودور مرموز متوجه شدند این خودورو سه روز قبل در جنوب تهران سرقت Stealing شده است. ماموران با فهمیدن این موضوع به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده در این مرحله سرعت خود را بیشتر کرد و ماموران هم به تعقیب او پرداختند.

به گزارش رکنا، در ادامه تعقیب و گریز پلیسی ماموران با شلیک کردن چند تیر هوایی قصد متوقف کردن خودور داشتند که راننده جوان با حرکت مارپیچ سعی داشت از سایه پلیس فرار Escape کند که پس از تصادف Crash با چند خودوری عبوری وارد کوچه بن بست شد.

در این مرحله سارق سعی داشت با ضربه زدن به خودوری ماموران راه را برای فرار باز کند که بی فایده بود که ماموران با شلیک به پای سارق فراری موفق به دستگیری  شدند.

صاحبان خودروهایی که سارق جوان در حین فرار با خودورهای آن ها تصادف کرده بود تصمیم به کتک کاری با راننده فراری داشتند که ماموران مانع از این کار شدند.

ماموارن پس از دستگیری متوجه می شوند متهم یکی از سارقان حرفه ای خودور و داخل خودرو است و از چندی پیش تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار دارد.

بنا به این گزارش متهم پس از درمان با دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیر حسین جان
آیا این خبر مفید بود؟