به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 10 صبح سه شنبه 7 آذر ماه سال جاری را نشان می داد که کارکنان خدماتی ساختمانی در شهرک اکباتان با جسد دختر جوانی در فضای سبز پشت ساختمان 12 طبقه شهرک اکباتان روبرو شدند و خیلی ماموران کلانتری 135 آزادی Freedom در جریان مرگ مرموز دختر جوان قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه پای در صحنه جرم Crime گذاشتند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که دختر 23 ساله دانشجوی مهندسی پزشکی است که در ماجرای مرموزی از طبقه هفتم ساختمان به داخل محوطه سقوط Fall کرده است.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند دختر جوان میهمان خانه پسر جوانی به نام آرمین  در ساختمان 12 طبقه شهرک اکباتان بوده است و در این مرحله بازپرس پرونده با توجه به مرموز بودن حادثه Incident دستور بازداشت وی را صادر کرد.

آرمین صبح امروز در شعبه سوم دادسرای امور جنایی پیش روی بازپرس سجاد منافی آذر قرار گرفت و گفت: اوایل فروردین ماه امسال بود که با الهام در اینستاگرام آشنا شدم و پس از مدتی با هم دوست شدیم و الهام خیلی زود به من علاقه پیدا کرد و این درحالی بود که من نسبت به او علاقه ای نداشتم.

وی افزود: چند روز قبل با دختر دیگری در میدان صنعت سوار بر خودروی پدرم بودم که الهام متوجه ما شد و با خودرویش با ما تصادف Crash کرد و پس از پیاده شدن از خودرویش شروع با من درگیر شد و می گفت باید دختر جوان را از خودرویم پیاده کنم اما من توجه ای به حرفهایش نکردم و به مسیرم ادامه دادم.

آرمین گفت: پس از آن ماجرا الهام به خانه شان نمی رفت و او را به خانه مان بردم و خانواده ام تا اینکه پس از 4 روز الهام را به خانه شان بردم و تحویل مادرش دادم اما روز 6 دی ماه الهام دوباره به خانه مان برگشت.

وی ادامه داد: خانه پدری ام دوبلکس است و ساعت 5 بعد از ظهر بود که الهام به خانه مان آمد و سر این مسئله با هم دعوا کردیم و من که از دست رفتارهایش خسته شده بودم از خانه خارج شدم و آخرین بار ساعت 7 عصر همان روز بود که با دوستم در محوطه ساختمان در حال سیگار کشیدن بودیم که الهام مرا دید و پس از رفتنش پیامک داد که می خواهی باز به میهمانی بروی؟ خوش بگذره.

آرمین گفت: پس از آخرین پیامک دیگر اطلاعی از وی نداشتم تا اینکه فردای آن روز خدمتکار ساختمان در حال نظافت با جسد الهام روبرو شده است و در این ماجرا بی گناهم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر در این مرحله دستور آزادی آرمین را صادر کرد و دستور داد تا از تهران خارج نشود تا تحقیقات تکمیلی برای ابهام مرموز این پرونده جنایی روشن شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟