هفته پیش مردی با حضور در پلیس Police فتا با طرح شکایتی گفت: در ارتباط با تهیه طلا فعالیت دارم. یک سال و نیم پیش برای دریافت جواهری ارزشمند و تعمیر آن به خانه یکی از اقوام همسرم رفتم. گردنبند را همراه تعدادی انگشتر و گردنبند داخل کیف دستی کهنه‌ای گذاشتم تا توجه کسی جلب نشود. به سمت خانه راه افتادم. زمان پیاده شدن از خودرو متوجه شدم کیف ناپدید شده است. سیمکارتم نیز داخل کیف بود. دوباره مسیر را بازگشتم، همه جا را جست‌وجو کردم، اما ردی از کیف نبود. تحقیقات در این‌باره آغاز و معلوم شد سیمکارت سرقتی فعال شده و در اختیار فردی است.

این مرد که پیک موتوری بود، شناسایی و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا منتقل شد.

وی به افسر تحقیق گفت: من آدو زحمتکش و فقیری هستم یک سال و نیم قبل هنگام برگشت از محل کار موتورم پنچر شد و برای پنجری آن پیاده شدم که کیف دستی کهنه‌ای دیدم و متوجه ارزش محتویات داخل آن نشده و چون رنگ آنها سفید بود، به خیال این‌که بدل و بی‌ارزش هستند‌، توجهی به آن نکرده و کیف را با خود به خانه‌ام بردم و دخترم گردنبند شکسته‌ای را از داخل آن برداشت و به گردن عروسک خود آویخت و با سایر محتویات آن نیز بازی می‌کرد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره گفت: ماموران برای بررسی ماجرا به خانه او رفتند و معلوم شد گفته‌های این مرد صحت دارد و جواهرات ارزشمند اسباب‌‌بازی کودک چهار ساله شده بود. اموال کشف شده به شاکی تحویل داده شد./ سایت فتابرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 234512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟