شامگاه سوم آذر امسال مردی با پلیس Police شهریار در غرب استان تهران تماس گرفت و از درگیری خونین‌ میان یکی از مشتریانش با مرد غریبه‌ای خبر داد.

ماموران با حضور در محل درگیری در مغازه کافی‌نت، مشاهده کرد‌ند پسر جوانی با ضربه‌های چاقو زخمی شده و غرق در خون مقابل مغازه افتاده است‌.

جوان زخمی ‌به بیمارستان منتقل شد و ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران، تحقیق برای دستگیری ضارب فراری را آغاز کردند. ماموران با تحقیقات ‌از شاهدان حادثه Incident متوجه شدند مهاجم ، پسر جوان را صدا زده و از داخل کافی‌نت به خیابان کشانده و بعد از درگیری، پسر جوان را با چاقو زخمی و فرار Escape کرده است. شاهدان او را تعقیب کردند تا مانع فرار وی شوند که موفق نشده‌اند.

در این مرحله مامو‌ران با اطلاعاتی که از شاهدان به‌دست آوردند‌، به جست‌وجو برای دستگیری متهم فراری پرداختند. این درحالی بود که ساعاتی بعد ماموران از طریق مسئولان بیمارستان با‌ خبر شدند پسر جوان براثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است. با گزارش‌ این جنایت Crime به اصغر احمدی، بازپرس دادسرای ‌عمومی و انقلاب‌ شهریار‌‌، با دستور قضایی جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرا، جست‌وجوی پلیسی برای دستگیری قاتل The Murderer فراری ادامه پیدا کرد تا این‌که متهم به قتل‌ روز بعد دستگیر شد، ‌اما در ارتباط با‌ این جنایت سکوت کرد‌.

قاتل پس از روبه‌رو شدن با شاکیان، سکوت خود را شکست و گفت: من با مقتول اختلاف قدیمی داشتم. ‌با انگیزه گرفتن انتقام از او تصمیم به قتل Murder گرفتم. با او تماس گرفتم و به بهانه این‌که می‌خواهم به درگیری قدیمی پایان دهم با وی قرار ملاقاتی گذاشتم. زمانی که به محل قرارمان که نزدیکی کافی نت بود، رسیدم، با تلفن همراهش تماس گرفتم که گفت داخل کافی نت است. در آنجا با وی دعوا کردم و درگیری مان بالا گرفت. او متوجه شد که من نیت دیگری در سر دارم و با خود چاقو همراه دارم. سعی کرد از دستم رها شود و فرار کند که موفق نشد. من با چاقویی که همراه داشتم ‌به او ضربه‌هایی زده و فرار کردم.

متهم با قرار قانونی روانه زندان Prison شد تا بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 234515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟