دختر 6 ساله حساب مادرش را در خواب خالی کرد!+عکس

"اشلیند"، دختر بچه 6 ساله اهل آرکانزاس آمریکا، منتظر ماند تا مادرش به خواب برود. سپس دختر بچه بازیگوش گوشی آیفون مادرش را به کنار او آورد تا بتواند هنگام خواب از اثر انگشت مادرش برای باز کردن قفل امنیتی استفاده کند.

اشلیند انگشت مادرش را بر روی صفحه گوشی گذاشت و به راحتی از قفل امنیتی آن عبور کرد، سپس وارد سایت آمازون شد و چند عروسک بازی پوکمون مجموعا به ارزش 250 دلار را با حساب بانکی مادرش خریداری کرد.

روز بعد "بتانی"، مادر دختر بازیگوش، که متوجه کسر پول از حسابش شد در ابتدا تصور کرد مورد حمله هکرها قرار گرفته است. بتانی در کمال تعجب متوجه شد از حساب آمازون او 13 عروسک گرانقیمت پوکمون خریداری شده است. او حتی تصور هم نمی‌کرد دختر کوچکش طرز کار با آمازون را بداند!

زمانیکه بتانی دید تمام عروسک‌ها به آدرس منزل وی ارسال شده‌اند مطمئن شد حساب بانکی‌اش هک نشده است. پرسش‌های فراوان از اعضای خانواده سرانجام اشلیند را مجبور به اعتراف کرد. دختر 6 ساله به مادرش گفت خریدها کار او بوده است.

بتانی سعی کرد عروسک‌ها را به آمازون پس دهد؛ اما طبق قوانین داخلی این سایت فقط 4 قلم از خریدها پس گرفته شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟