به گزارش رکنا، زن جوانی با مراجعه به پلیس Police اصفهان ادعا کرد شوهر معتادش که پس از ترک مواد به خانه برگشته بود، در نقشه ای او و دخترش را از خانه بیرون کرده و برای اینکه خانواده اش بساط موادش را به هم نزنند، قفل خانه را عوض کرده است. این زن به کارآگاهان گفت: «آرش پسر خاله ام است و 5 سالی است با هم ازدواج کرده ایم و یک دختر خردسال داریم. شوهرم چند ماه اول زندگی خیلی خوب بود اما کم کم بداخلاق و بهانه گیر شد. از همه چیز ایراد می گرفت. بی مسوولیت شده بود. خانواده اش معتقد بودند زندگی زناشویی همین است و من باید آبروداری کنم. من هم چون شوهرم را خیلی دوست داشتم به حرف آنها گوش کرده، سرم را زیر انداختم و زندگی ام را ادامه دادم.»

زن جوان اشک هایش را پاک کرد و افزود: «تصمیم گرفته بودم به خاطر دخترم هر طور شده به زندگی با آرش ادامه دهم اما یک روز در جیبش مواد پیدا کردم. من که جرات نداشتم از خودش راجع به آن بسته ها بپرسم اما وقتی مطمئن شدم آنها حاوی مواد است، بلافاصله پیش پدرشوهرم رفتم و او هم آرش را به کمپ برد. او دو هفته ای آنجا بستری بود و بعد با تشخیص پزشکان مرخص شد. روزهای اول رفتارش با من و دخترمان خیلی خوب بود اما به تدریج بهانه گیری هایش شروع شد. دیگر حتی دخترمان هم از پدرش می ترسید و به محض ورود آرش به خانه پیش من پناه می گرفت. از حرف هایش خسته شده بودم. مدام به من انگ بی عفتی می زد و به خانواده ام توهین می کرد. یک بار قصد خودکشی کردم اما با دیدن بچه پشیمان شدم. دوستان پامنقلی اش رهایش نمی کنند و او هم برای اینکه کم نیاورد خانه را پاتوق دوستان معتادش کرده است. حالا هم به خانه راهم نمی دهد.»

با شکایت این زن، تیم تحقیق پلیس آگاهی تشکیل و با ورود به خانه مرد معتاد، تعدادی را دستگیر کردند. تحقیقات درباره این پرونده و همچنین علت رفتارهای عجیب این مرد مورد بررسی قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟