جزئیات جدید از تصادف اتوبوس ایرانی در ترکیه / اسامی مجروحان+ عکس
به گزارش رکنا، روز گذشته یک دستگاه اتوبوس ایرانی در بخش مرکزی ترکیه واژگون شد و در این سانحه 9 نفر از شهروندان ایرانی زخمی شدند.
مطلق با اعلام این خبر گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا به دنبال اطلاع از سانحه واژگونی اتوبوس ایرانی در منطقه یوزگات در 250 کیلومتری شرق آنکارا، با منابع محلی و بیمارستانی که ایرانیان مصدوم به آن منتقل شده اند، تماس گرفته و جویای حال مصدومان شد.
وی بیان کرد: در این سانحه 9 نفر از شهروندان ایرانی زخمی شده اند که شش نفر از آن ها جراحات سطحی داشتند و امروز از بیمارستان مرخص شدند ولی سه نفر دیگر از آن ها هنوز هم در بیمارستان بستری هستند اما حال عمومی آن ها رضایت بخش است. 
مطلق با اشاره به اینکه این اولین بار نیست و هر از گاهی با چنین سوانح رانندگی ناشی از بی دقتی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شهروندان ایرانی در ترکیه رو به رو می شویم، گفت: از شهروندان ایرانی می خواهیم که در سفر به ترکیه دقت لازم را به خرج دهند.
به گفته مطلق سه تن از سرنشینان ایرانی اتوبوس که در بیمارستان به سر می برند، شعبان رضایی، ناصر رضایی و سمیرا سادات شورشان نام دارند. 
او اضافه کرد: با توجه به وضعیت برف و سرما و یخبندان، از شهروندان ایرانی درخواست می شود به هشدارهایی که توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا داده می شوده، توجه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 234763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟