دزدان در روز روشن با بیل مکانیکی به سرقت می رفتند +عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران کلانتری 13 قدس آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing کابل های زیر زمینی برق در مناطق شرکتی آبادان برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

ماموران با اقدامات فنی و تجسس های شبانه روزی خیلی زود یکی از متهمان سابقه دار را که محمد نام دارد شناسایی کردند و مشخص شد وی به تازگی از زندان Prison آزاد شده و با هم سلولی هایش باند سرقت کابل های برق زیرزمینی را راه اندازی کرده است.

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری این متهمان کلید زده شد و ماموران ساعت 9 صبح روز گذشته اعضای این باند را که با یک بیل مکانیکی در ایستگاه 7 بهار سرگرم کندن زمین برای سرقت کابل های زیرزمینی بودند را دستگیر کردند.

محمد در اعترافاتش گفت: پس از آزادی Freedom کسی به من کار نمی داد و به همین خاطر با هم سلولی هایم تصمیم گرفتیم باند سرقت کابل های زیر زمینی را تشکیل بدهیم.

وی افزود: با 3 تن از هم سلولی هایم هر چه پول داشتیم هزینه خرید تجهیزات برای بیرون کشیدن کابل ها از زیر زمین کردیم و در این مدت توانستیم پول خوبی به جیب بزنیم که دستگیر شدیم.

سارق جوان ادامه داد: چون با لباس کارگری و تجهیزات کامل برای سرقت دست به کار می شدیم همه فکر می کردند که کارمندان اداره برق هستیم و کسی به ما شک نمی کرد و خیلی راحت نقشه مان را به اجرا می رساندیم.

بنا به این گزارش، متهمان پس از اعتراف به سرقت هایشان به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 235138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟