سارقان سنگ های قیمتی زمرد "پنج شیر افغان" در قم دستگیر شدند+عکس

به گزارش رکنا، سردار"کاظم مجتبایی" فرمانده انتظامی استان قم با اعلام این خبر گفت: مردی با مراجعه به ماموران پلیس Police از سرقت Stealing سنگ های قیمتی به ارزش 4 میلیارد تومان در معامله داخل خانه اش خبر داد که تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران با توجه به حساس بودن موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات از شاکی پرونده پی بردند که وی قصد فروش سنگ های قیمتی زمرد پنج شیر افغان به وزن یک کیلو و دویست گرم، یک الماس و سنگهای عتیقه را داشته که 2 مرد به بهانه خرید این سنگ ها پای در خانه وی گذاشته و پس از درگیری با مرد جوان اقدام به سرقت سنگ های قیمتی کرده اند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در ابتدا واسطه این معامله دستگیر و در تحقیقات پلیس ادعا کرد هیچ گونه شناختی از متهمان نداشته و صرفاً با یکی از خریداران به صورت تلفنی در ارتباط بوده است.

سردار مجتبایی گفت: مأموران با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و پس از اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه دزدان سفر کرده و پس از دستگیری، دزدان در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد در پلیس آگاهی و در تحقیقات مأموران اعتراف کردند با نقشه قبلی و به بهانه خرید سنگ های قیمتی با شاکی قرار گذاشته اند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از استعلام از سازمان میراث فرهنگی و برابر دستور قضائی سنگ های قیمتی در اختیار مالباخته قرار داده شد و متهمان نیز با صدور قرار قانونی راهی زندان Prison شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟