عملیات پلیس غرب تهران و دستگیری 2 قاچاقچی با 830 کیلو تریاک در کرمان +عکس

به گزارش رکنا، سردار "محسن خانچرلی" فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر با تحقیقات اطلاعاتی و فنی در جریان فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در استان کرمان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران،ماموران انتظامی پی بردند که قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد مخدر Drugs را به وسیله یک خودروی سنگین اسکانیا از مناطق شرقی کشور به استانهای مرکزی و تهران دارند.

وی افزود: با تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد مردی با خودروی اسکانیا در حال جابجایی محموله ای سنگین موادمخدر به سمت استان کرمان است که بلافاصله عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و استان کرمان آغاز شد.

سردار خانچرلی ادامه داد: تیم مشترکی از ماموران انتظامی غرب استان تهران و کرمان با کنترل محور های مواصلاتی خودرو مورد نظر را در محور "بم – کرمان" شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی اسکانیا681 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل تانکر جاسازی شده بود کشف کردند.

سردار خانچرلی با اشاره به عملیات دوم در استان کرمان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی محموله ای از موادمخدر را در استان های شرقی کشور تهیه و قصد انتقال آن به استان های مرکزی و تهران را دارد.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در عملیات مشترک دیگری با پلیس استان کرمان در پایانه باغین استان کرمان خودرو مورد نظر را شناسایی و توقیف کرده و در بازرسی از آن مقدار 149کیلو و 900 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف کانتینر خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

بنا به این گزارش، دو قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟