دستگیری 90 شرور خطرناک در البرز+ تصاویر

به گزارش رکنا، صبح امروز نشست خبری بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز با حضور اصحاب رسانه و معاون اجتماعی نیروی انتظامی این استان برگزار شد.

221 مورد فوتی در تصادفات جاده ای 9 ماه اول سال در استان البرز
کامرانی صالح با اشاره به تعداد کشته شدگان در تصادفات جاده ای استان البرز گفت: متاسفانه در 9 ماه اول سال جاری 221 نفر در جاده های برون شهری و درون شهری استان البرز فوت کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تعداد تصادفات فوتی 180 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است، تصادفات جرحی 1707 فقره است که نسبت به مدت مشابه آن 22 درصد کاهش یافته است، همچنینی تصادفات خسارتی نیز 4927 فقره است که نسبت به مدت مشابه آن چهار درصد کاهش داشته است.
وی افزود: در مجموع تصادفات که 6814 فقره انواع تصادفات است، نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.

کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق

کامرانی صالح در خصوص کشف کالای قاچاق Contraband در استان البرز اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون انواع اقلام قاچاق به ارزش تقریبی 590 میلیارد و 506 میلیون ریال کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در خصوص اقدامات مربوط به کالای قاچاق می توان به کشف بیش از 635 هزار لیتر فراورده های نفتی، حدود 11 میلیون و 797 هزار نخ سیگار و 110 عدد انواع عتیقه اشاره کرد که در حوزه کشف سیگار قاچاق 605 درصد و در عتیقه جات 358 درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد داشته ایم.
وی افزود: کالاهایی نظیر خودرو، موتورسیکلت، لوازم یدکی خودرو، گوشی موبایل، انواع پارچه و لوازم صوتی و تصویری و... نیز جزو اقلام قاچاق کشف شده است.
کامرانی صالح با بیان اینکه در این خصوص 616 نفر دستگیر شدند تصریح کرد: 262 دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این مدت 182 فقره پرونده بالای 100 میلیون ریال، 38 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و چهار فقره پرونده بالای پنج میلیارد ریال تشکیل شد.

کشف بیش از 20 هزار سرقت Stealing در 6 ماه اول سال جاری در استان البرز 
وی با اشاره به کشفیات مربوط به سرقت در شش ماه اول سال جاری بیان کرد: در شش ماه اول سال جاری تعداد 20 هزار و 737 مورد انواع سرقت کشف شد که از این تعداد 12 هزار و 328 مورد مربوط به سرقت خودرو، داخل و قطعات خودرو، هزار و 224 مورد سرقت از منزل، 337 مورد سرقت مغازه و 745 مورد سرقت موتور سیکلت و بقیه شامل کیف قاپی، جیب بری، سرقت احشام و طیور، مغازه و... بوده است.
کامرانی صالح خاطرنشان کرد: سرقت های کشف شده در 9 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته حدود دو درصد افزایش داشته است و در مجموع جرایم پنج درصد افزایش کشفیات را داشته ایم.
دستگیری 90 نفر اراذل و اوباش طی 9 ماه سال جاری 
فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص طرح های انجام شده در خصوص برخورد با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: در 9 ماه گذشته تعداد 90 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که 29 نفر از آن ها با حکم قضائی روانه زندان Prison شدند و از بقیه تعهد گرفته شد.
وی در ادامه گفت: از 55 هزار و 613 واحد صنفی و مرکز اقامتی و تالارها بازدید محسوس و نامحسوس شده که دو هزار و 879 مورد از آن ها پامپ شد و برای سه هزار و 707 مورد نیز اخطاریه پلمپ صادر شد. 
کامرانی صالح در ادامه در خصوص جرایم سایبری در استان البرز گفت: در زمینه جرایم سایبری 756 فقره کشفیات در زمینه جرایم سایبری داشته ایم که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 49 درصد افزایش یافته است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 235410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟