حمله مردان خطرناک به جایگاه های سوخت در ملارد و کرج در نیمه های شب / این مردان با موتورسیکلت می آمدند + فیلم
حجم ویدیو: 13.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10

به گزارش رکنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست خبری صبح امروز با اشاره به انهدام باند سارقان به عنف از جایگاه سوخت گفت: در پی وصول سه فقره پرونده با موضوع سرقت Stealing به عنف از کلانتری های تابعه به این پلیس Police که سارقان با بکارگیری دو دستگاه موتورسیکلت به صورت گروه های چهار و پنج  نفره در ساعات پایانی شب و بامداد با استفاده از قمه و چاقو با پوشش چهره به جایگاه های سوخت مراجعه می کردند و با حمله به کارکنان جایگاه و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال اقدام به سرقت وجوه نقد در کوتاه ترین در کوتاه ترین زمان نموده و متواری می شدند.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی به فردی مظنون شدند و او را دستگیر کردند، سپس تحقیقات لازم را از وی انجام دادند. اما وی منکر مشارکت در هر نوع سرقتی بود با این وجود در مواجهه با دلایل و مستندات ارائه شده به سرقت از پنج مورد جایگاه سوخت در کرج و شهرستان ملارد با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد. 
کامرانی صالح در ادامه گفت: در ادامه با اخذ مجوز قضائی و اقدامات فنی و اطلاعاتی پنج نفر از این سارقان به عنف در چندین عملیات و ساعت ها تعقیب و مراقبت دستگیر شد که در بازجویی های به عمل آمده به جرمشان اعتراف کردند و با مراجعه به محل های سرقت مستند و بازسازی صورت گرفت.
این مقام انتظامی در پایان گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضائی شدند. 
در پایان این نشست فرمانده انتظامی استان البرز از کشفیات پلیس این استان در مقر فرماندهی بازدید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟