محاکمه مجدد داماد خونسرد به خاطر قتل نوعروس سیاه بخت+عکس

به گزارش رکنا، محمدرضا 35 ساله، پانزدهم آبان سال 89 همسر 22 ساله اش به نام گلی را در خانه شان در یافت‌آباد تهران با ضربه های متعدد چاقو کشت و سر وی را برید. وی که  قبلا در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شده بود،  با توجه به انکارهای متهم در تمام مراحل بازجویی قضات دادگاه حکم صادره را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده وی شدند. به این ترتیب محمد دیروزدر شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه پدر و مادر گلی در جایگاه ویژه ایستادند و برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند. مادر قربانی گفت: دخترم و شوهرش از همان ابتدای زندگی مشترک با هم اختلاف داشتند. محمدرضا بارها در مدت 8ماه زندگی مشترک دخترم را کتک زده بود و حالا هم شک ندارم او دخترم را کشته است. خونسردی محمد رضا در محل جنایت Crime باعث شد تا پلیس Police او را به عنوان تنها مظنون بازداشت کند.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من عاشق گلی بودم که با او ازدواج کردم.باور کنید ما اختلاف خاصی با هم نداشتیم. وقتی از سر کار به خانه برگشتم کسی در را باز نکرد. با کلید در را باز کردم و با جنازه همسرم روبه رو شدم. گمان می کردم همسرم به خاطر برق گرفتگی جان سپرده اما وقتی پلیس به خانه مان آمد فهمیدم همسرم با 9 ضربه چاقو کشته و گردنش بریده شده است.

من نمی دانم چه کسی همسرم را کشته و برای به دام انداختن من لباس های خونی را در کمدم جاساز کرده است.من قربانی یک توطئه شوم شده ام و حالا سالهاست که بی گناه در زندانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟