مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: عصر روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر اقدام به خودکشی زنی داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد ونجات در محل حاضر و مشاهده کردند زنی حدودا ۳۲ ساله با قفل کردن در خانه و باز کردن شیر گاز و مصرف دارو، قصد اقدام به خودکشی را دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: ماموران با تجربه در کمترین زمان با بستن شیر گاز اصلی و باز کردن درب خانه، فرد مذکور را از خانه خارج و به آمبولانس اورژانس مستقر در محل انتقال دادند.

حق شناس بیان کرد: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و نردبان شرکت داشتند.

منزل مسکونی به علت نشت گاز پیک نیک دچار حریق شد

وی در ارتباط با حادثه Incident دیگر گفت: شب گذشته نیز با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رخداد آتش سوزی در منطقه کورش اطلاع داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق، آتش سوزی را خاموش و از سرایت آن به سایر منازل جلوگیری کردند.

حق شناس خبر داد: در این حادثه خساراتی به منزل وارد شد ولی به لطف خدا صدمه جانی به همشهریان وارد نشد.

وی عنوان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نشت و حریق گاز پیک نیک اعلام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟