قتل پایان درگیری 2 دوست قدیمی/ همیشه پای یک زن در میان است+تصاویر بازسازی صحنه قتل

به گزارش رکنا، 27 آذر ماه سال گذشته بود که ماموران کلانتری 156 بیسیم در جریان یک درگیری خونین قرار گرفتند و زمانیکه وارد محل درگیری که در یک خانه بود شدند با مرد جوانی روبرو شدند که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد.

خیلی زود مرد جوان به بیمارستان منتقل شد اما پس از 15 روز محمود در بیمارستان تسلیم مرگ شد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای افشاگری این درگیری مرگبار وارد عمل شوند.

رفیق کشی

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که عامل این درگیری مرگبار مرد جوانی به نام سهراب است که پس از این ماجرا پا به فرار Escape گذاشته است.

در ادامه مشخص شد که محمود با ضربه جسم نوک تیز به گردن از پای در آمده و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سهراب شده و در عملیات غافلگیرانه قاتل The Murderer جوان دستگیر شد.

قتل در بیسیم

سهراب روز 12 دی ماه سال گذشته پیش روی بازپرس پرونده اش لب به اعتراف گشود و گفت: من و محمود دوستان قدیمی و بچه محل بودیم که چند سال پیش با هم تصمیم گرفتیم برای کار به تهران بیاییم و خیلی زود هر دو در پایتخت مشغول به کار شدیم تا اینکه پس از مدتی من به شهر خودمان برگشتم و با فرنگیس ازدواج کردم.

قتل

پس از ازدواج با همسرم به تهران آمدیم و چون جایی برای زندگی نداشتیم محمود پیشنهاد داد تا به خانه اش برویم و از آنجا که به دوست قدیمی ام اعتماد داشتم مدتی را در خانه محمود میهمان بودیم.

وی افزود: در این مدت محمود سعی داشت با حرف هایش رابطه من و فرنگیس را به هم بزند که تصمیم گرفتم آنجا را ترک کنم و برای مدتی در یک اتاق اجاره ای زندگی کردیم و از همان زمان محمود نسبت به من کینه گرفت و ناراحت بود.

بازسازی صحنه قتل بیسیم

عامل جنایت Crime ادامه داد: من و محمود از گذشته با هم اختلافاتی داشتیم و این موضوع باعث شده بود تا او به فکر انتقام گیری بیفتد تا اینکه روز حادثه Incident یکی از دوستانم به سراغم آمد و ادعا کرد می خواهد با پول سرقتی که به دست آورده بود می خواهد مواد بخرد و از من خواست تا همراهش به خانه اش بروم و با هم مواد بکشیم.

سهراب گفت: با توجه به حرفهای دوستم فکر می کردم که کسی در خانه اش نیست اما وقتی وارد خانه شدیم دیدم محمود و یکی از دوستانش در خانه هستند.

می دانستم محمود چه نقشه ای در سر دارد که ابتدا محمود به دوستم اشاره کرد که از خانه خارج شود و سپس به سمت من حمله کرد که با هم درگیر شدیم.

asd

قصد فرار داشتم که سهراب دستش را دور گردنم انداخت و قصد خفه کردنم را داشت که او را به عقب هل دادم که به شیشه پنجره خورد و شیشه ها روی زمین ریخت در این مرحله دوست سهراب سعی داشت با گرفتن پاهایم مانع فرارم شود که با شیشه شکسته را از روی زمین برداشتم و به دستش ضربه زدم و سپس برای نجات جانم ضربه ای به سمت صورت سهراب زدم و نمی دانم ضربه کجا خورد که رهایم کرد و من توانستم فرار کنم.

عامل جنایت پس از اعتراف به قتل، بازسازی صحنه جنایت را به تصویر کشید و سپس روانه زندان Prison شد.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده پس از تحقیقات تکمیلی و شنیدن اظهارات شاهدان ماجرا کیفرخواست سهراب را به اتهام قتل Murder عمد صادر کرد و به زودی عامل جنایت در دادگاه یک کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار می گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟