این زوج جوان را می شناسید؟/ آنها از مغازه طلافروشی سرقت کرده اند+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 48.04M | مدت زمان ویدیو: 00:06:20

به گزارش رکنا، روز 6 آذر ماه سال جاری صاحب یک مغازه طلافروشی در مجتمع تجاری گلستان در منطقه پونک با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض از ماجرای سرقت Stealing مغازه اش از سوی زن و مرد جوانی خبر داد.

سرقت از طلافروشی

بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران برای دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ مرد طلافروش و شاگرد مغازه اش رفتندو شاگرد مغازه طلافروشی گفت: داخل مغازه پاسخگوی چند مشتری بودم که زن و مرد جوانی پای در مغازه گذاشتند و درباره چند دستبند طلا سوالاتی کردند و در ادامه از من خواستند تا تعدادی النگو در اختیارشان قرار دهم تا آنها را از نزدیک ببینند.

وی افزود: زن و شوهر جوان در حال دیدن دستبند ها بودن و من نیز به خاطر شلوغی مغازه با مشتری های دیگر صحبت می کردم که پس از دقایقی زوج جوان النگوها را روی میز ویترین گذاشتند و خداخافظی کرده و از مغازه خارج شدند.

پسر جوان ادامه داد: پس از خروج زوج جوان متوجه نبود یکی از دستبندها که 9 میلیون تومان قیمت داشت شدم و خیلی زود از مغازه خارج شدم اما موفق اثری از زوج جوان در خیابان نبود.

کارآگاهان در این مرحله با بررسی دوربین مداربسته طلافروشی مشاهده کردند که زوج جوان در زمان غفلت جوان طلافروش اقدام به سرقت یک دستبند 70 گرمی طلا کرده اند و خیلی زود از مغازه خارج شده اند.

بازپرس پرونده با توجه به اینکه در تحقیقات پلیسی ردی از زوج جوان به دست نیامده با تقاضای انتشار تصویر زوج جوان خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه این زن و مرد جوان دارد با شماره 21869006 پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.

 

بنا به این گزارش، کسانیکه به این شیوه هدف سرقت طلا قرار گرفته اند به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در جنت آباد شمالی، خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟