باور کردنی نیست، اما اغلب توسط پدر یا مادر خود به قتل Murder رسیده‌اند. پدر یا مادر تاب تحمل دوقلو را نداشته و تصمیم به قتل آنها می‌گیرند.

پدران به خاطر اعتیاد و مادران به دلیل افسردگی یا جنون آنها را قربانی می‌کنند. گاهی نیز در ماجراهای خانوادگی یا عاشقانه به قتل می‌رسند. این هفته پرونده دو قلوهایی را که قربانی جنایت Crime شده‌اند بررسی می‌کنیم.

مادر قاتل

بهمن سال گذشته زنگ تلفن همراه قاضی Judge ویژه قتل مشهد به صدا درآمد و فرمانده کلانتری طبرسی جنوبی مشهد وی را در جریان جنایتی هولناک قرار داد. در این جنایت مادر 36 ساله‌ای در اقدامی هولناک دو قلوهای نوزاد خود را به قتل رسانده بود. بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که مادر قربانیان این حادثه Incident که امیرحسین و علیرضا نام داشتند از مدتی قبل دچار افسردگی‌های بعد از زایمان شده و ناراحتی‌های روحی پیدا کرده بود. او صبح روز حادثه در اقدامی جنون‌آمیز دو فرزندش را به قتل رساند و بعد در تماس با همسرش ماجرا را به او گفت.

قصاص قاتل The Murderer خواهران دوقلو

قربانی خواستگار کینه‌جو شدند. دختر دانش‌آموز تصور نمی‌کرد پاسخ منفی به خواستگار باعث شود، خود و خواهر دو‌قلویش قربانی انتقامی کور شوند. بهمن 93 دو خواهر راهی مدرسه شدند. در میان راه راننده یک دستگاه وانت، کنترل خودرو را از دست داد و با آنها تصادف Crash کرد. شدت تصادف به حدی بود که دو خواهر جان خود را از دست دادند. کارشناسان راهنمایی و رانندگی پس از بررسی صحنه تصادف دو خواهر 17 ساله متوجه عمدی بودن تصادف شدند. این موضوع زمانی رنگ قتل به خود گرفت که تجسس‌ها نشان داد راننده خواستگار یکی از دختران بوده که جواب رد شنیده بود.

پسر جوان دستگیر شد و پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. با تائید حکم مجازاتش، قاتل در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

فقط به‌خاطر عتیقه

در این پرونده دو برادر دو قلو قربانی معامله پدرش با یک قاچاقچی Smuggler عتیقه شدند. اصغر ـ 31 ساله - اردیبهشت 92 به بهانه فروش اشیای عتیقه به مرتضی او را همراه همسر و دو پسر کوچکش به شهرستان بیجار کشاند و در اقدامی هولناک هر چهار نفر را به قتل رساند و حدود 60 میلیون تومان پول همراه آنها را به سرقت Stealing برد.متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: پس از قتل مرتضی و همسرش، دو فرزند دوقلوی آنها را در صندوق عقب خودرو گذاشته و به سمت قزوین حرکت کردم. در نزدیکی قزوین خودرو را متوقف کردم و پس از باز کردن صندوق عقب با جسد دو پسر بچه رو به رو شدم که خفه شده بودند. جسد آنها را کنار جاده رها کردم و متواری شدم.

این قاتل در ادامه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به اعدام execution محکوم شد.

قتل با متادون

مرد معتاد Addicted برای آرام کردن نوزادان دوقلو به آنها شربت متادون داد و مرگ نوزادان 14 روزه خود را رقم زد.

رسیدگی به این پرونده همزمان با مرگ دو نوزاد 14 روزه در بیمارستان 22 بهمن خواف در دستور کار تیم جنایی این شهر قرار گرفت. ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند این دو نوزاد، 14 روز قبل به دنیا آمده و 12 روز در بیمارستان بستری بودند. دو روز قبل آنها مرخص و به خانه منتقل شده بودند. بعد از دو روز، پدر نوزادان آنها را به بیمارستان انتقال داده بود که پزشکان پس از معاینه متوجه مرگ آنها شدند. با توجه به این که مرگ همزمان دو نوزاد مشکوک بود، بازپرس جنایی به پزشکی قانونی ماموریت داد علت مرگ نوزادان را مشخص کند. همچنین تحقیقات محلی پلیس Police نشان داد، پدر و مادر نوزادان به موادمخدر اعتیاد شدیدی دارند. پس از گذشت چند ماه از این ماجرا، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند دو نوزاد بر اثر مسمومیت با شربت متادون جان خود را از دست داده‌اند. پدر نوزادان سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: من و همسرم معتاد هستیم. روز حادثه بچه‌ها گریه می‌کردند و همسرم نیز بیمار بود. هر کاری می‌کردم آرام نمی‌شدند. کلافه شده بودم. به همین دلیل چند قطره متادون به هر کدام از آنها دادم تا آرام شوند. چند ساعت بعد به سکوت آنها مشکوک شدم و وقتی بالای سرشان رفتم متوجه شدم نفس نمی‌کشند. آنها را به بیمارستان رساندم که پزشکان اعلام کردند مرده‌اند.

خودکشی بعد از قتل

حسن از مدت‌ها قبل با همسر خود اختلاف داشت تا این‌که آنها با وجود داشتن دو پسر چهار‌ساله تصمیم گرفتند از هم جدا شوند. بعد از طلاق، حسن دو فرزندش را به خانه برد. همسرش چند بار برای بردن بچه‌ها تماس گرفت که او هر بار بهانه‌ای آورد و خواست دیرتر بیاید. سرانجام مادر دوقلوها ساعت 19 و 30 دقیقه با خانه حسن تماس گرفت، اما چون کسی تلفن را جواب نداد در حالی‌که نگران شده بود همراه پدرش به خانه وی رفت او هر چه زنگ زد کسی در را باز نکرد به همین دلیل تصمیم گرفت با استفاده از کلید یدک وارد خانه شود، اما متوجه شد در از داخل قفل و کلید پشت آن است. زن جوان که بشدت نگران شده بود در تماس با پلیس موضوع را اطلاع داد. دقایقی بعد ماموران خود را به محل حادثه رساندند و وقتی در را شکستند خود را در برابر جنازه حلق‌آویز شده حسن دیدند. این مرد با شکستن پنجره خودش را از نرده آویزان کرده بود، البته روی گردنش نیز آثار ضربات چاقو وجود داشت که نشان می‌داد وی ابتدا سعی کرده با چاقو به زندگی خودش پایان بدهد و وقتی موفق به این کار نشده شیوه‌ای دیگر را انتخاب کرده است.

ماموران در ادامه به جست‌وجو در خانه پرداختند و اجساد دو پسربچه را در حمام پیدا کردند و مشخص شد حسن آنها را در لگن آب خفه کرده است. آنها در صحنه جرم Crime دستنوشته‌ای را پیدا کردند که ظاهرا حسن خطاب به همسرش نوشته و در آن آمده بود: «دلم از دست تو خون است. این بچه‌ها را می‌کشم تا زیر دست تو بزرگ نشوند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟