داستان عجیب 2 قتل مرد هفت تیرکش/ قاتل خطرناک قصاص نمی شود+عکس

به گزارش رکنا، جواد 31ساله عصر نوزدهم مرداد ماه سال 89 در جریان سرقت Stealing 5کیلو طلا از یک طلافروشی در خیابان مجیدیه جنوبی به سوی شاهدان که مانع فرار Escape وی شده بودند شلیک کرد و مرد 40د ساله ای به نام رضا 40 را کشت و از صحنه گریخت.تلاش برای ردیای دزد The Thief نقابدار آغاز شده بود که وی 9 ماه پس جنایت دستگیر شد.

جواد در بازجویی به شلیک خونین اعتراف کرد و از جنایتی دیگر که 29 شهریور 87 در مهرویلای کرج رقم زده بود پرده برداشت.

جواد پای میز محاکمه ایستاد و به جرم Crime دو جنایت Crime مسلحانه به دوبار قصاص محکوم شد.

حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که وی توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم دو قربانی را جلب کند واز چوبه دار به زندگی برگردد.

وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست اصغرعبداللهی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی برای جواد تقاضای کیفر کرد.

سپس جواد که حالا 37سال دارد در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات نخستین قتل Murder گفت: سال 87 به جرم قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs در یکی از استان های غربی کشور دستگیر شده و به زندان Prison محکوم شدم.در زندان قزلحصار با مردی به نام سعید آشنا شدم که می گفت می تواند از زندان برایم مرخصی بگیرد. او از من 50 میلیون تومان پول گرفت و گفت می تواند وثیقه ای را که به دادسرا سپرده ام آزاد کند. به همین خاطر از زندان مرخصی گرفتم و دیگر به زندان برنگشتم. چند هفته بعد دایی ام که برای آزادی ام وثیقه گذاشته بود با من تماس گرفت و گفت به خاطر مراجعه نکردن من به زندان وثیقه اش توقیف شده است.من سراغ سعید که او هم از زندان آزاد شده بود رفتم و از او خواستم تا پولم را پس بدهد اما  ادعا کرد کسی که قرار بوده کارم را درست کند از کشور فرار کرده است. من که از شنیدن این حرف عصبانی شده بودم سعید را که داخل ماشینش نشسته بود با شلیک یک گلوله به سرش کشتم و دوسال بعد پس از سرقت مسلحانه از طلافروشی دستگیر شدم وی ادامه داد:بعد از صدور حکم قصاص به خانواده سعید 165 میلیون تومان پول دادم تا توانستم رضایت آنها را جلب کنم.

وی در تشریح شلیک خونین در جریان سرقت مسلحانه طلافروشی نیز گفت:من و دوستم از قبل نقشه سرقت از طلافروشی را طراحی کرده بودیم. به همین خاطر نقاب به صورت زدیم و با کلت کمری به طلافروشی رفتیم. نزدیک به 5کیلو گرم طلا دزدیدیم اما هنگام فرار شاهدان که متوجه ماجرا شده بودند به سمت ما آمدند . من از ترسم طلاها را زمین انداختم تا با موتور فرار کنم اما رضا که شاهد ماجرا بود فریاد کشید اسلحه ما قلابی است. همین فریاد کافی بود تا رهگذران به سمت ما حمله کنند. من هم برای متفرق کردن آنها تیر هوایی شلیک کردم و یکی از تیرها ناخواسته به شکم رضا برخورد کرد ولی واقعا قصد کشتن Killing کسی را نداشتم. من با پرداخت 400 میلیون تومان به اولیای دم رضا توانستم رضایت آنها را جلب کنم .

من با سختی فراوان توانستم ومبلغ دیه را به اولیای دم سعید و رضا بپردازم. حالا در زندگی غیر از همسر و فرزندم چیزی ندارم و از قضات دادگاه تقاضا دارم به خاطر آنها مرا ببخشند و در مجازاتم تخفیف قائل شوند. من از کارهای گذشته ام پشیمانم .

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟