گوهر را به قتل رساندم چون دیگر دوستم نداشت+عکس

به گزارش رکنا، هشتم خرداد ماه سال 94 مرد 50 ساله ای به نام حسن با پلیس Police ملارد تماس گرفت و گفت در غیاب فرزندانش همسر 46ساله اش به نام گوهر را با ضربه های چاقو کشته است. پلیس وقتی به محل جنایت Crime رفت با جنازه خونین گوهر روبه رو شد. جنازه در حالی به پزشکی قانونی فرستاده شد که حسن گفت گوهر را کشتم چون دیگر علاقه ای به من نداشت. دو پسر بزرگ این زوج که حالا قیم خواهر و برادر خردسالشان هستند در دادسرا برای پدرشان قصاص خواستند اما دیروز در جلسه دادگاه حاضر نشدند.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محمد باقر قربان زاده و با حضور دو مستشار تشکیل شد حسن به دفاع پرداخت و گفت: من عاشق همسرم بودم و 20 سال با او زندگی کردم اما چند سالی بود که متوجه شده بودم دیگر علاقه ای به من ندارد. او به من بی توجه بود و سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم. چون به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم و گمان می کردم با مرد غریبه ای درارتباط است آخرین بار در غیاب فرزندانم با او صحبت کردم اما با بی اعتنایی پاسخم را داد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقو چند ضربه به او زدم و سپس با پلیس تماس گرفتم.

وی ادامه داد: من سالها در نانوایی کار می کردم تا همسر و فرزندانم زندگی خوبی داشته باشند اما بی توجهی های همسرم به من باعث شده بود به او بدبین شوم. من از کشتن Killing او پشیمانم و از دادگاه تقاضای بخشش دارم. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 236446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟