منصور و دوستش مرا 6 ساعت در خودرو اسیر خود کرده بودند

چندی پیش دختر جوانی به دادسرای تهران مراجعه کرد و از نامزدش شکایت کرد. او گفت: «مدتی قبل درشبکه تلگرام با پسر جوانی به نام منصور آشنا شدم، پس از مدتی او به من ابراز علاقه کرد و همین مسأله باعث شد تا با‌وجود مخالفت‌های شدید خانواده‌ام باهم نامزد شویم. در دوران نامزدی هر بار منصور به بهانه‌ای از من پول قرض می‌کرد و من هم با این تصور که او همسر آینده‌ام است و الان نیاز مالی دارد، به اوپول می‌دادم. اما این رویه ادامه یافت تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدم نامزدم اعتیاد شدید به «شیشه» دارد.درحالی که با اطلاع ازاین ماجرا بشدت آشفته شده بودم برای حفظ زندگی‌ام با خودم گفتم او را ترک می‌دهم و بهتر است درباره این موضوع به کسی حرفی نزنم.اما پول گرفتن‌های منصور ادامه داشت تا اینکه دیروز با من قرار گذاشت. او سوار بر خودرو پرایدی به همراه پسری 16، 17 ساله سر قرار آمد. پسر نوجوان راننده بود و منصورهم در صندلی کنار دست‌اش نشسته بود. حدود ساعت 9 صبح سوار ماشین شدم و در حال گشتزنی در خیابان‌ها بودیم که منصور از من خواست به او پول قرض دهم. اما این بار با او مخالفت کردم و گفتم مگر یک دختردانشجو چقدر می‌تواند پول داشته باشد.ضمن اینکه تو باید به من پول بدهی نه من. اما او با شنیدن حرفم عصبانی شد ومرا داخل ماشین به باد کتک گرفت.بعد هم تا 5 بعد از ظهر اسیراو و دوستش بودم.در نهایت او با سرقت Stealing کارت عابر بانکم و گرفتن رمزش؛ مرا در خیابان پیاده کرد ورفت.

به دنبال شکایت دختر جوان، بلافاصله تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.تا اینکه مأموران پی بردند او بعد ازاین ماجرا توسط مأموران پلیس Police به خاطر سرقت کیف زن جوانی بازداشت شده است.

بدین ترتیب پسر جوان برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد و در تحقیقات گفت: من و همدستم کیف قاپ هستیم. مدتی قبل با الهام در تلگرام آشنا شدم. بعد از مدتی به بهانه‌های مختلف از او پول گرفتم اما درنهایت الهام دست مرا خواند و متوجه شد که قصد کلاهبرداری از او را دارم. به همین دلیل آخرین باری که از او پول خواستم، گفت پول ندارد. درحالی که مطمئن بودم پول زیادی در حسابش دارد. به همین دلیل او را مورد ضرب و شتم قرار داده و کارت عابر بانکش را سرقت کردم و حدود 2 میلیون تومان از حسابش برداشت کردم. چند روز بعد هم، با دوستم کیف زن جوانی را سرقت کردیم که پلیس ما را هنگام دزدی theft دستگیرکرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟