کشف محموله های کالای قاچاق میلیاردی در فیروزآباد

سردار "احمد علی گودرزی " فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام این خبر گفت : در راستای مبارزه با قاچاق Contraband کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان ، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد اقدام به کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای ورودی شهر کردند .

وی افزود: در این راستا 23 دستگاه خودرو سبک و سنگین که حامل کالای قاچاق بودند شناسایی و توسط مأموران جهت بررسی بیشتر متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها شش هزار و 495 عدد انواع قوطی نوشیدنی، 20 تن و 990 کیلوگرم برنج، 103 حلقه انواع لاستیک خودرو، 54 عدد روغن چهار لیتری، 23 دستگاه آبمیوه گیری، 17 دستگاه ال ای دی ، 9 دستگاه ماشین لباسشویی، یک هزار و 500 کیلوگرم چوب جنگلی بلوط، دو دستگاه یخچال، دو دستگاه بخاری برقی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق و فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری 24 قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضائی، گفت: ارزش این محموله های قاچاق یک میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان برخورد قانونی خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟