حکم قاتل ستایش در دیوان عالی کشور صادر شد اما...

عسکر قاسمی آقباش وکیل مدافع اولیای دم ستایش با اعلام این خبر به تسنیم گفت که شعبه 32 دیوان عالی کشور نظر خود را درباره این پرونده صادر کرده اما هنوز ابلاغ نشده است.

به گفته این وکیل دادگستری، حکم شعبه دیوان عالی کشور به تایپ ارسال شده و تا فردا (دوشنبه) یا پس فردا (سه‌شنبه) ابلاغ می‌شود.

نورالله عزیزمحمدی دیگر وکیل اولیاء دم ستایش پیشتر گفته بود که حکم دیوان به زودی صادر می‌شود و خانواده ستایش به اجرای حکم قصاص اصرار دارند.

بر اساس این گزارش، فعلاً معلوم نیست که دیوان عالی کشور حکم دادگاه بدوی مبنی بر قصاص، اعدام execution و دیه را تأیید کرده است یا خیر؟

21 فروردین امسال بود که رسانه‌ها از قتل Murder یک دختر بچه 6 ساله افغانستانی توسط نوجوان 16 ساله ایرانی در شهر خیرآباد شهرستان ورامین خبر دادند که در نهایت، قاتل The Murderer دستگیر و برای وی پرونده تشکیل شد.

قاتل ستایش از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران بابت ارتکاب قتل به قصاص، تجاوز Rape به عنف به اعدام و بابت جنایت Crime بر میت به دیه محکوم شده است.

یکم دی امسال، مجتبی فرحبخش وکیل قاتل ستایش از انتقال موکلش به بیمارستان اعصاب و روان خبر داد و گفت: متأسفانه به دلیل شرایط روحی و روانی و پرخاشگری‌هایی که امیرحسین داشت، وی به بیمارستان اعصاب و روان منتقل شده است.

به گفته وی عذاب وجدان و ندامتی که موکلش در چند ماه گذشته داشته به همراه زمینه‌های بیماری روانی، باعث شده که امیرحسین از خود رفتارهای غیرعادی نشان دهد.

هشتم دی نیز فرحبخش از ترخیص موکلش از بیمارستان اعصاب و روان خبر داد، گفت: حال موکل رو به بهبود است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟