سرهنگ محمد قاسم طرحانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران گشت کلانتری 12 بازار در حین گشت‌زنی در خیابان آیت الله طالقانی، سه راهی خیام با در خواست کمک مردم مبنی بر وقوع یک درگیری مواجه که بلا‌فاصله در صحنه وقوع درگیری حاضر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور مأموران در محل درگیری مشخص شد که درگیری دو جوان 16 و 17 ساله با همدیگر و استفاده از سلاح سرد منجر به جراحت شدید یکی از آنان از ناحیه قفسه سینه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: با هوشیاری عوامل گشت پلیس 110 و اقدام به موقع آنان، ضارب جوان 16 ساله که در دست خود یک قبضه سلاح سرد و در حال متواری شدن بود مشاهده و به تعقیب قاتل The Murderer پرداخته و با عکس العمل سریع مأموران ضارب دستگیر شد.

طرحانی اضافه کرد: فرد مجروح در حین انتقال توسط عوامل اورژانس به علت جراحت از سینه و خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه علت این درگیری و قتل Murder این جوان 16 ساله بر اساس تحقیقات اولیه مشاجره لفظی و استفاده از سلاح سرد بوده است، اضافه کرد: تحقیقات بیشتردر این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در مأموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه 110 اطلاع‌رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟