سقوط مرموز و مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده

سرهنگ سید غلامرضا حسینی رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت:  ساعت 18 و 39 دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سقوط Fall خانمی جوان از روی پل Bridge عابر پیاده خیابان مدرس بیرجند بلافاصله مأموران پلیس Police و نیروهای امدادی به محل حادثه Incident اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند خانمی جوان حدودا 26 ساله از پل عابر پیاده سقوط و نقش بر زمین شده است. توسط عوامل اورژانس به مداوای اولیه پرداخته شد و مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی اضافه کرد: تحقیقات محلی حاکی از این بود که مصدوم پس از چند مرتبه صحبت کردن با تلفن همراه، خود را از روی پل به پایین پرتاب کرده است.

حسینی تصریح کرد: طبق بررسی‌های کارشناسان صحنه جرم Crime پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه هیچ اثری مؤید بر تعمدی بودن این حادثه کشف نشد و بنا بر اعلام مأموران مستقر در بیمارستان اقدامات پزشکی روی مصدوم مؤثر نبوده و مصدوم در بیمارستان فوت شده است. طبق بررسی‌های پلیس دلیل این حادثه مسائل خانوادگی بوده و فرد فوت شده بومی استان نبوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟